Gehaakte knoopjesslinger

Een variatie op de gehaakte buttonslinger (met tutorial)

Een knoopjesslinger! In plaats van buttons maakte ikΒ er knoopjes met vilten rondjes aan vast.

Ik ben benieuwd of jullie deze ook leuk vinden! πŸ™‚

18 reacties op “Gehaakte knoopjesslinger

  1. heb ik de ene net af (hangt al aan kindjes bed) kom je weer met een leuk idee. Dochterlief heeft mij al verteld dat zij “DIE ECHT MOET HEBBEN”. Is goed mijn schat, eerst even vragen hoe Nicollie de bloemetjes heeft gemaakt, misschien met de BIGSHOT (staat op mijn verlanglijst)?????
    Weer een uebercute idee van jou!!!!!!!!

  2. ooooooooooo,wat leuk weer!!
    heb ik net de ene klaar,
    maar deze komt er ook wel πŸ™‚
    hoe kom je aan die leuke vilten bloempjes ?

  3. Heej!

    En weer een leuk idee!
    De 1 vroeg al over de leuke gehaalte bloempjes. De ander over het vilt.
    En ik dus over de knoopjes! Waar heb je die gekocht? Ze zijn zo leuk!!! Mooie combi!

  4. Bedankt voor jullie enthousiaste reacties dames! Enne, foto’s van de slingers zijn welkom in mijn mailbox hoor! πŸ˜‰
    De vilten rondjes heb ik zelf geknipt met een schulpjesschaar (een kartelschaar, maar dan met schulpjes) te koop bij bypetra.nl.
    De knoopjes komen van paper-and-string.co.uk (waarschuwing: veel te leuke winkel! πŸ™‚ ), maar zijn ook op de markt te koop in de fourniturenkraam (hier tenminste wel πŸ˜‰ ). De hartjesknoopjes komen uit Parijs. Ik heb er nog een aantal in feller roze, dus je kunt me mailen als je ze per se wilt. πŸ˜‰

  5. prachtig is nog licht uitgedrukt!
    de kleuren zijn WOW !
    net als de buttons!!
    gewoon prachtig!

    echt keimooi!!

  6. Ik vind deze ook heel schattig, als je er een in het blauw en rose maakt is het ook leuk om kado te geven bij een geboorte voor kaartjes aan op te hangen bv.
    groetjes Jeannette

  7. oooooo en ik ben me te buiten gegaan bij die leuke webshop
    heeeeeeeeeeeeeel veel knoopjes besteld πŸ™‚ πŸ™‚

  8. paper and string (heeeel erg foute winkel – veel te leuke spulletjes) misschien een stomme vraag maar is het niet verschrikkelijk duur om iets vanuit het buitenland op te laten sturen?

Geef een reactie

