Keep calm and… buttonkettingen

Na de magneetjes en buttons van “Keep calm and… vul maar in” maakte ik vandaag buttonkettingen:

Wil je er ook een? Je kunt ze bestellen in mijn shopje. *dingdong* *speciale aanbieding* 2 voor 7,50 euro! (normaal 4,95 euro per stuk).
(Ik mail je het juiste bedrag nadat je je bestelling hebt geplaatst).

Verder wilde ik vandaag eigenlijk een nieuwe haaktutorial maken, maar al wat ik vandaag heb gedaan… niet gehaakt! Tssk… 😉
Hopelijk morgen een nieuwe poging!
Dus laat ik jullie maar mijn nieuwe tas zien. Ooh, ik ben er zoooo blij mee!


Het is een grijsblauwige leren tas en hij is heeeeel zacht (alleen daarom wilde ik hem al hebben). Hij was ook errug duur, maar gelukkig ook errug afgeprijsd.
Maar af en toe mag je jezelf best eens verwennen, toch?!


En tsja, er valt toch niks tegen te doen als ik weer zo’n ik-heb-een-nieuwe-tas-nodig-aanval heb.
Hebben jullie daar ook weleens last van? *bloos* Soms kan ik het afkopen met een zelfgemaakte tas, maar deze keer niet… *nog een keer bloos*

7 reacties op “Keep calm and… buttonkettingen

  1. Wow, hij is mooi!!! Echt prachtig!!! En helemaal verdiend hoor! 😉 Je kettinkjes ook erg lief!! Dikke knuf! Nancy

  2. Ik heb een tassen-manie en ik koop ook geregeld een nieuwe hoor. Gewoon omdat de vorige vol is ofzo. #GoeieRedenToch?? 😉

  3. Mooie tas! En natuurlijk moet je jezelf eens verwennen, dat heeft een vrouw nodig 😉
    Vind de kettingen erg leuk!

  4. zie ik het goed is het een “sticksandstones” – de tas? hij is prachtig, ben blij dat hij hier nergens in de aanbieding is anders ………

Geef een reactie

