Louvreplankjes

Ik wilde graag wat leuke boekenplankjes (maar dan zonder boeken) op mijn hobbykamertje.
Nu hadden we nog wat nieuwe louvreluikjes staan (nieuw in de verpakking, ooit eens gekocht om in ons vorige huis een kast te maken die dus nooit af is geraakt *kuche*), dus tijd om zelf aan de knutsel te gaan. Nou ja, samen met vriendlief natuurlijk. Ik ben niet zo van het zagen en boren. Wel van het verven. Dus ik kocht plankjes, vriendlief zaagde en freesde ze op maat, ik verfde ze en samen hebben we ze aan de louvreluikjes vastgemaakt. En een week later (zo gaat dat dan, opeens komen er allemaal Belangrijkere Dingen tussendoor, maar ik heb geduld…) hebben we ze aan de muren gehangen.

I loooove luikjes! Ik wil ze eigenlijk ook voor de ramen van mijn kamertje, maar dat gaat niet zo goed (of is heel duur), maar hier ben ik ook superblij mee!
Aan de paarse muur hangen twee kleintjes en aan de muur ertegenover één grote. Dan heb ik nog één grote over en die staat op de kast, want ik kwam er afgelopen week achter dat zo’n luikje best een leuke achtergrond is om te gebruiken bij het maken van foto’s. En de plank hout om het plankgedeelte van te maken was maar groot genoeg voor 3 luikjes en mijn kamertje is niet groot genoeg om 4 louvreplankjes op te hangen, details, details… 😉

Natuurlijk heb ik er gelijk spulletjes opgezet waar ik Heel Blij van word.
En vriendlief ook, want nu zijn Wollie en Polly eindelijk uit de woonkamer… 😉

Daar word je toch gewoon vrolijk van?!

Ik heb nog allerlei ideetjes om ze nog wat meer op te vrolijken, zoals een gehaakte slinger, maar daar wordt nog aan gewerkt.

Ik ben erg benieuwd of jullie de louvreplankjes net zo leuk vinden als ik!

25 reacties op “Louvreplankjes

  1. Wat leuk weer! Je hebt toch altijd vreselijk goede ideeen!
    en natuurlijk is je blog ook weer om de rest van de dag glimlachend rond te lopen… vooral vanwege de doorhalingen ;-D
    Fijne zondag verder!

  2. Als je de louvre deurtjes andersom had gedaan had je er allemaal leuke dingen in kunnen steken en was het een soort van prikbord geworden…zonder prikkers!
    Misschien een idee voor de volgende keer 🙂

  3. Superleuk! Wat handig ook dat je zo’n handige man in huis hebt! 🙂
    Ziet er heel gezellig uit. Ik dacht trouwens ook meteen wat Mariske schreef, andersom was het een instant prikbord-achtig iets.

    Lfs!

  4. Dat dacht ik eerst ook, omdraaien en dan spulletjes ertussen schuiven, maar er zit teveel ruimte tussen, dus alles valt er dan tussenuit. 😉

  5. Wat zijn ze leuk geworden!!! Kan niet wachten om ze in het ‘echie’ te zien 😉 dikke knuf, Nancy

  6. Ja hoor, ik vind die louvreplankjes ook heel mooi. De haakpotjes staan er heel leuk op.
    Groetjes

  7. Ik word inderdaad vrolijk van al je mooie roze dingen in combi met de louvredeurtjes en ik kan wel wat vrolijkheid gebruiken. Dank je

  8. zal ik eens roet in het eten gooien: ik vind het niet zo mooi. ’t staat wel gezellig maar ik vind het voornamelijk muurvulling. gelukkig zijn dit soort dingen superpersoonlijk; hoef ik het niet mooi te vinden en geniet jij ervan.
    knorretje vind ik wel heel lief en ik kan me ook goed voorstellen dat je haar, met die vieze voetjes, niet achter kon laten.

  9. Ik ben ook gek op louvre-deurtjes. Op zolder heb ik heel wat van die deurtjes gebruikt.

    Ik vind je plankjes wel heel leuk. Ze staan mooi. En het zijn leuke plankjes om mooie tafereeltjes op te maken.

    Groetjes,
    Lia

  10. dat kamertje van jou wordt écht met de week gezelliger! Leuk lijstje ook dat vierkante. Wij hebben onlangs een workshop gegeven met dat idee. Erg leuk!!!!

  11. Wat een gaaf idee echt iets anders en niet standaard.
    En zo wordt je kamer echt gezellig.

    groetjes marion

  12. ik heb weer een lach op mijn gezicht, want na onze vakantie heb ik met veel plezier je blogberichtjes gelezen!!

    En wat heb je weer leuke dingen gemaakt, je plankjes zijn geweldig ik hou van louvre (deurtjes)!!!!

    X
    Simonet

  13. Wat onwijs gaaf!
    Ik ben jaloers op jou creatieve hobbykamer! Doet u mij er ook maar zo één 😉
    Liefs,
    Mriek

Geef een reactie

