Sfeerfoto’s

Zomaar wat sfeerfoto’s, omdat ik nog niks nieuws kan laten zien (ik heb niks meer gemaakt… nou ja, nog wel een haakpotje, maar die is al naar de buuf) en ik dit wel gezellige foto’s vind…

Mijn favoriete plekje in de woonkamer, mijn theekastje met dingetjes waar ik blij van word:

Wollie en Polly die gekke kunstjes doen als je even niet oplet…

Een beetje lente in de keuken:

Sinds kort hebben we eindelijk schilderijen in de woonkamer. Deze is supergroot (2 x 1,40 meter), maar toch niet overheersend. Links zie je nog net een stukje bank.

En deze vind ik ook errug mooi:

En last-but-not-least, heb ik nieuwe visitekaartjes. Hetzelfde, maar toch anders. Zonder glanslaagje en zonder gekleurde achterkant. Maar nog steeds erg leuk (vind ik althans).

En zoals gewoonlijk ben ik weer erg blij met jullie reacties!

9 reacties op “Sfeerfoto’s

  1. Hihi, die Wolly en Polly toch 🙂 Ik zal maar geen sfeerfoto’s van mijn huis posten, want hier liggen o-ver-al kralen. En als er geen kralen liggen dan liggen er wel krummels, want ik heb geen tijd gemaakt om te zuigen….
    Toedels!

  2. Mooie schilderijen! Die 3 luik wilden wij ook kopen voor boven het dressoir. Maar eerst wachten tot het er is. Anders zul je zien dat het geen gezicht is en kunnen we het niet meer terug brengen 🙂

  3. Haha, die Wolly en Polly.. leuke foto’s!! mooi schilderij 😉 En die potjes in de keuken, gezellig!! Wordt tijd dat ik gauw weer kom kijken.. 🙂
    knuf, Nancy

  4. vind het allemaal heel erg leuk!!! heb alweer ideeen opgedaan 😉 heb ook al echt zin in voorjaar !!! vind je 3 schilderijen ook mooi waar heb je die van ? groetjes heidi

Geef een reactie

