Haakpotjes

Ik keek één van mijn favoriete films (you’ve got mail!) en ik haakte een jasje voor een potje.
Wat is dat toch genieten… een leuke film, haken, een theetje en een lief hondje op schoot. Wat wil je nog meer?!
Ik gebruikte mijn favoriete kleurtjes…

Vanochtend haakte ik nog een jasje voor nog een potje. Zonder film, zonder hondje op schoot, maar wel mét een theetje.
Deze heeft minder streepjes, omdat ik had bedacht dat er bloemetjes van vilt en knoopjes op zouden moeten komen.
Als ik haak, gebruik ik als stitchmarker (om bij te houden waar het begin van je rondje is) een leuke paperclip van de Hema en ik vond dat eigenlijk wel een leuke combinatie, het haaksel en de paperclip in de vorm van een schaapje.
Gelukkig had ik er nóg een liggen en kon ik het schaapje naast de bloemetjes op het potje maken.


Ziet dat er zo niet schattig uit?!
Aan de bovenkant haakte ik een bloemblaadjesrandje en net daaronder reeg ik een koordje door het haaksel.

Een van de potjes is al gelijk in gebruik als haaknaaldenhoudertje.
Wie goed kijkt, ziet dat ik toch maar een vervangende groene kunststof Clover haaknaald heb besteld, nadat de vorige was afgebroken. *bloos*

Ben benieuwd of jullie de haakpotjes net zo leuk vinden als ik!

14 reacties op “Haakpotjes

  1. Super leuk, kun je niet overwegen om er een tutorial van te maken, of heb je dat al gedaan?
    Groetjes Jeannette

  2. Hallo Nicollie

    wat een leuke gehaakte potjes.
    Ik ben nog niet zo’n goede haakster dus vroeg ik me af of er een tutorial van kom?

    groetjes van Lizinka

Geef een reactie

