Keep Calm and… blokjes!

Toen ik de ontwerpjes voor de “keep calm and…” buttons en magneetjes bestelde, bestelde ik gelijk ontwerpjes voor blokjeskaftjes mee.
Met wat lijm en blaadjes krijg je dit:

Zijn ze niet leuk?!
Samen met de buttons en magneetjes is het een setje waar ik blij van word:


Opgeruimd staat netjes. 😉 Past precies in mijn nieuwe blikje. Ik kan zo genieten van zulke kleine leukigheidjes.
Schattig blikje + cute magneetje + leuke blokjes = blije Nicole.

En verder heb ik een hele lading van setjes buttons gemaakt. Gewoon omdat ik er zin in had. Vinden jullie het ook zo leuk om een voorraadje te maken en hebben van spulletjes? Lijkt net echt zo he. 😉

En dan nog even de huishoudelijke mededeling (of is het stiekem gewoon spam?) van vandaag… Alle bestellingen vanaf € 10,00 op nicx.nl worden gratis verzonden! Gebruik de code “buttons” in je winkelwagentje.

Vanmiddag ga ik met de stofjes spelen. En wachten op mijn nieuwe visitekaartjes. Ik denk dat de “keep calm and…” blokjes ook leuk zijn met een visitekaartje aan de achterkant. Leuk om weg te geven. En daar houd ik van. 😉
Ben weer benieuwd naar jullie reacties!

7 reacties op “Keep Calm and… blokjes!

  1. Haha jij bent ernstig verslaafd aan je keep calm spulletjes! 🙂

    Maar het is weer leuk allemaal dat je hobbykamertje nog niet uitpuilt van alle leuke dingetjes!!

  2. Wat leuk de kiepcalm blokjes ! Je bent weer druk bezich geweest.

    Fijn weekend toe gewenst .

    Groetjes Geertje

Geef een reactie

