Nog meer Keep Calm and… buttons!

Ik kon het niet laten, ik vind ze zooo leuk… de Keep Calm and… [vul maar in] buttons en magneetjes.
En dat is precies wat ik deed: vul maar in!
Ik heb een heleboel ontwerpjes besteld met tekstjes die ik zelf heb bedacht.
Voor de haakfans onder ons bijvoorbeeld deze:

Voor de brei- en stofjesfans heb ik ook buttons gemaakt, evenals voor de The Big Bang Theory-fans…

(Vinden jullie die serie ook zo leuk? 😀 ).
En natuurlijk konden buttons over bloggen niet ontbreken…

En deze vind ik wel errug leuk… *pomtiedom* 😉

Ik heb er ook magneetjes van gemaakt, zie het blikje (schattig he! Het blikje dan he. Nou ja, het magneetje ook wel. 😉 ).
Op mijn site kun je alle buttons bekijken en speciaal omdat ik een beetje doordraaf (ik zal het zelf maar zeggen… *kuche*), verzend ik alle bestellingen vanaf 10 euro gratis, als je de code “buttons” gebruikt bij het afrekenen.

En dan is het vandaag ook nog Valentijnsdag. Vriendlief en ik doen niet aan Valentijn.
We deden gisteren aan BijnaValentijn. Omdat we niet van dat commerciële gedoe van Valentijn houden. Of was het nou omdat we niet langer konden wachten met kadootjes geven?
Anyway, kijk eens wat hij voor me heeft gemaakt…

Een knipperende-ledlampjes-hartje. Zooo schattig! *smelt*
Hebben jullie ook wat liefs gehad of gegeven?

Binnenkort trouwens nog wat meer Keep Calm and… dingetjes. Die hebben een beetje vertraging opgelopen. Geen buttons hoor. Wel iets anders wat ik zelf ga maken. Worden jullie al nieuwsgierig? *kijkt onschuldig*

9 reacties op “Nog meer Keep Calm and… buttons!

  1. Zo ,wat een schattig hartje ,heel leuk van je vriendlief dat je toch wat kreeg wat zijn je buttons leuk geworden

    Groetjes Geertje

  2. Wat knap dat hij dat heeft gemaakt, en zo ontzettend lief dat hij je dat heeft gegeven! 🙂
    Heb je je vriend ook verwend met een lief cadeautje?

  3. Ze zijn leuk!!! TBBT is super.
    Wat een lief hart! Denk niet dat mijn mannetje er aan denkt vandaag 😦

  4. ze zijn heel heel leuk!!!!
    misschien nog een leuke: keep calm and sew on :oD
    en wat een schattig valentijntje … ik kreeg van mijn man een spitvork en ik gaf hem een spade :oD

  5. ik ben stik nieuwsgierig naar je nieuwe ideeen! Ik heb helaas een mannetje, wel heel lief, maar vind Valentijn maar commerciele onzin!
    Groetjes Jeannette

  6. Hoi, even gezegd te hebben: Ik vindt je blog SUPER! En daarbij nog een vraagje, waar kan ik buttons kopen die ik zelf kan maken, met een achterkantje en een glanzend bovenlaagje?
    Groetjes Jacqueline

Geef een reactie

