Ieniemienie printertje en hoesjes

Ik kocht een ieniemienie printertje, gewoon omdat ik van ieniemienie spulletjes houd. En van leukigheidjes, zoals een printertje wat je mee kunt nemen en wat foto’s afdrukt zoals die ouderwetsche Polaroids. Maar dan op de moderne manier, want je kunt je foto’s via Bluetooth vanaf je telefoon naar de printer sturen. Of vanaf je fototoestel met een kabeltje.
En de fotootjes die hij maakt, zijn niet alleen fotootjes, maar ook stickers. Hoe leuk is dat?!

En zo’n printertje heeft natuurlijk wel een jasje nodig voor als ie mee onderweg mag. Dus maakte ik een hoesje van mijn nieuwe stofjes…

Met aan de achterkant een ritsje, zodat daar een pakje fotopapiertjes in kan. Of de fotootjes. Of allebei.

Ik ben zoooo blij met mijn printertje en het hoesje en mijn nieuwe stofjes. Whoei!

Verder maakte ik nog een mobielhoesje van dezelfde stoffencombinatie. Met lekker zachte voering tussenin. Hij is precies op maat voor een Iphone of een soortgelijke telefoon en wie hem wil, mag me mailen. Ik vraag er € 12,50 voor. En dan zeg ik niet dat ik hem eigenlijk voor mijn Blackberry maakte, maar dat ie niet past. En dan zeg ik helemaal niet dat het al de tweede keer is dat dat gebeurd is. 😉

Verder kreeg ik van vriendlief nog een jippie-ik-durf-te-vliegen-hangertje. Lief he?!

Ben benieuwd naar jullie reacties!

15 reacties op “Ieniemienie printertje en hoesjes

  1. Wat een super schattig mini printertje!
    Balen dat het hoesje (alweer) te klein is voor je BB. Ook deze is weer super leuk.

  2. Wauw wat een geweldig printertje, die zou ik ook wel heel graag willen hebben! Ik ben sowieso fan van polaroid haha 😉

    En wat een geweldig hoesje heb je gemaakt, super leuk! Je bent echt zo creatief, heerlijk!

  3. Leuk geworden en wat een schattig printertje wist niet eens dat het bestond!!!

    Hmm hoesje voor de mobiel maken moet ik al een jaar.. zal ik mezelf dan toch binnenkort motiveren om het te doen??? tegen de tijd dat ik hem maak mag ik volgens mij een nieuwe hahaha

    Enne dat hangertje helemaal verdient stoer hoor!!!

  4. Wat een lief printertje. En ik heb ook je filmpje gekeken van je vliegavontuur. Jullie hebben samen je angst overwonnen. Heel knap.
    En nu kun je lekker sparen voor een vliegvakantie naar verre oorden.
    Droom lekker vandaag. X

  5. dat printertje is geweldig! Het nadeel van dat soort dingen vind ik vaak dat de ‘items’ die je herhaaldelijk moet kopen (zoals hier het papier) vaak duur is, waardoor je veel geld kwijt bent ookal kost het printertje zelf niet heel veel. Hoe is dat bij deze? En je hoesje vind ik ook helemaal leuk en echte Nicolekleurtjes 🙂

  6. Hey super van je! Echt heel knap én lief van vriendlief, hij heeft je weer een ervaring rijker gemaakt haha.

    leuk zo’n printertje! heeeeel handig!

  7. Wat is hij leuk!! Maar toch anders dan ik dacht. (zag een witte bij Kim ;-)) En wat een leuke prints maakt hij! je hoesje is superschattig! eh.. misschien beter andere telefoon nemen hihi! Je hangertje is ook lief!!!
    knuf!!! Nancy 🙂

  8. Oooo wat een te gaaf printertje! Die is zo makkelijk.. En ook goede kwaliteit zo te zien. Mooi hoesje heb je er ook voor gemaakt!

  9. dat printertje is heel erg leuk ,ook je hoesje wat je gemaakt heb erg mooi ,zo komen gelijk je stofjes weer van pas he .

    Geweldig leuk dat je hangertje kreeg ,maare je moet wel blijven vliegen hoor!

    Groetjes Geertje

  10. Wat een leuke stofjes! En wat een leuk printertje! Ik zou zo’n hoesje eens moeten maken voor m’n mini-camcordertje… Gelukkig is die kleiner dan een BB. 😆

Geef een reactie

