Vliegerdevlieg!

Het moest er eens van komen, want liet ik jullie hier al weten dat ik -met mijn vliegangst- al eens in een vliegtuigje getaxied heb, was het vandaag De Dag!
Vanochtend opperde vriendlief dat het wel erg mooi vliegweer was en na een paar uur bedenktijd hebben mijn vliegangst en ik ingestemd om eens een poging te wagen om een rondje te vliegen.

Dus na een rondje taxiën met viendlief als piloot in dit vliegtuig (een Piper)…

… zijn we toch maar opgestegen en ieks! dat was best een beetje eng. Na een tijdje durfde ik mijn ogen open te doen *kuche* en toen werd het al leuker (want geen gehobbel en enge bochtjes meer) en na een paar minuten begon ik het zelfs leuk te vinden.

Dit was het uitzicht…

Mooi he!

En na het eerste rondje, wilde ik zelfs nog wel een tweede rondje! Toen heb ik bij het opstijgen mijn ogen wél opengehouden en vond ik het ook helemaal niet meer eng.
Vind mezelf best wel een beetje stoer nu… *bloos* en vind dat ik nu eigenlijk wel een ik-durf-te-vliegen-speldje heb verdiend. Ha!

Dusseh… binnenkort weer een keertje vliegen?!

Enne, ik heb zelfs een filmpje van de landing gemaakt voor jullie. 😉

15 reacties op “Vliegerdevlieg!

  1. Hardstikke goed van je Nicollie! 🙂 Je zou een leuk speldje voor jezelf mogen maken met “hoera ik heb gevlogen!” 🙂

    Leuk filmpje van de landing.

    Enne ook een groot compliment voor je lief natuurlijk, niet alleen heeft hij je zover gekregen, maar ook dat hij er een goede vlucht van maakte en jullie zo knap weer heeft laten landen 🙂 Goede piloot 🙂

  2. Zo, dat is heel moedig… wat fijn ook dat je vriend je daar zo goed bij heeft kunnen helpen! Zelf durf ik absoluut niet de lucht in ;-(
    Dat speldje/die button heb je echt zeker verdiend hoor!

  3. Geweldig hoor dat je het gedaan heb ,na een poosje wen je daar wel aan .
    En heel mooi die landing op het filmpje .

    Groet Geertje

  4. WAUW NICOLE, WAT GOED!!! en mooi idd…mij lijkt t ook wel btje griezelig hoor met zo’n kleintje….maar echt goed ! en idd nu heb je de smaak te pakken, wie weet ga je ook nog wel x voor je brevet!

    groetjes monique…..en de landing, die ging perfect……

  5. yeah!!!! Wat een geweldig fimpje!!!! Super!!! Ik heb nog gekeken of ik er onder reed, was echt in die tijd daar in de buurt!! Heb het al gezegd, maar zeg het nog eens, ben super-super-supertrots op je!!!! En je hebt zeker een speldje verdiend!! hele dikke knuf!!! Nancy

  6. Gefeliciteerd!!! goed gedaan!

    Enne vliegen in zo’n klein vliegtuigje is enger dan een groot vliegtuig dus boek die leuke vliegvakantie voor deze zomer!!

  7. ik ben zo dol/verzot op vliegen en alles wat er mee te maken heeft, dat ik gewoon stikjaloers op je bent met zo’n vriend haha.Het zal best prachtig geweest zijn met dit weer!
    Groetjes Jeannette

  8. O Nicole, wat prachtig. Ik wist helemaal niet dat je lief z’n brevet had! Ben ook wel een beetje boel jaloers hoor. Vliegen met zulk mooi weer en zo’n prachtig landschap onder je, meid, wat een kans! Erg dapper van je dat je door hebt gezet!
    Ik hoop dat je vaker gaat genieten van zulke prachtige tochtjes met A.
    Maak maar een leuk zonnebrillenhoesje voor jezelf want zo’n bril is wel lekker in een vliegtuigje.
    Zoen!

Geef een reactie

