Stoffenspektakel en magneetjes!

Vandaag ben ik met mijn allerliefste vriendinnetje naar het Stoffenspektakel geweest. Het was supergezellig, niet te druk (behalve dan bij die ene kraam die ook door ons geplunderd werd).
Dit is mijn buit:

Zoals gewoonlijk bestonden mijn lapjes uit voornamelijk roze -en een beetje grijs-…

Maar dit keer heb ik het aangedurfd om ook wat andere kleuren toe te laten tot mijn stofjesverzameling. En er zit zelfs oranje in! Nu vraag ik je… have I lost my mind?! 😉

Ik ben erg benieuwd wat voor leuks ik er allemaal mee ga maken… want met zulke leuke stofjes móet het wel leuk worden!
Verder kocht ik ook wat garen voor mijn voorraadje…
Alles paste in mijn nieuwe rugzakje! Ik heb me goed ingehouden dus. 😉

En dan heb ik nog een Nicxnieuwtje! *Whoei*
Vanaf nu zijn de buttons ook als magneetjes te bestellen!

Leuk voor op de koelkast, de radiator of een memobord.

En ik kon het ook niet laten om dan gelijk nog maar een paar nieuwe setjes buttons (of magneetjes! 😀 ) te maken:

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! 😀

12 reacties op “Stoffenspektakel en magneetjes!

  1. Wat een prachtige stoffen! Helemaal die met de vogeltjes (als ik het goed zie)!
    Je hebt je wel goed in gehouden aan je aankopen te zien 🙂 Vind de magneten ook erg leuk, leuke afbeelding van roodkapje!

  2. Hey Nicolle,

    Wat ziet het er weer leuk uit. Ik ben helemaal weg van de “smoeltjes” magneten vooral het kind en de oma.

    Groetjes.

  3. Wat een leuke stofjes heb je gekocht zeg! Ik krijg gelijk ook zin hihi!
    En je keurig ingehouden zeg.

    Die magneetjes zijn ook weer erg verleidelijk om te bestellen.

    Groetjes Mirella

  4. Wat een leuke stofjes.
    Mijn oog gaat vooral naar de grijze met vogeltjes. (Dat heb je als vogelfiel ;))

    Ik vind je magneetjes ook erg leuk.
    Vooral het roodkapje van het bovenste setje vind ik erg leuk en het schaap is ook helemaal geweldig.

    Groetjes, Dieuwertje

  5. Zo zeg jij hebt een goede slag geslagen, wat een mooie spulletjes allemaal, daar wordt je vrolijk van.

  6. aaah die met schaapjes zijn leuk 🙂 en je hebt weer lekker vrolijke stoffen gekocht, fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn!

  7. Nou zeg je heb hele leuke stofjes gekocht ,wat zal daar weer uit te voor schijn komen ,vast iets heel mooi’s.
    je magneetjes zijn ook schattig .
    Groetjes Geertje

  8. oh wat loop ik hier achter zeg, echt heel erg gewoon! En wat een gave stofjes zeg, super joh, vind het alleen een beetje weinig(voor jouw doen hihi). En wist niet eens dat er een stoffenspektakel was, nouja heb nog genoeg voorraad aan lappies, heb al maanden immers niet echt meer geknutselt! Dat doe jij wel voor twee!

  9. Het was superleuk!!!! Volgend jaar weer hoor! Oh nee, eerst in maart nog 😉 en in april en mei en in juni en….. 🙂

Geef een reactie

