Rugzakje & Buttons

Aankomende week ga ik met mijn liefste vriendinnetje naar een stoffenbeurs (oei, oei… dat gaat weer geld kosten!).
Een extra rugzakje is dan wel handig, voor een flesje water, een bammetje en de aankopen (hoewel ik betwijfel of dat allemaal gaat passen… ik hoop eerlijk gezegd van niet, haha…).
Vorig jaar had ik precies dezelfde opwelling… kijk maar hier.

Ik hoor jullie denken: had je niet dat rugzakje van vorig jaar kunnen gebruiken? Nee, natuurlijk niet… Ik had namelijk nog een nieuw stofje liggen (de grijze met bloemetjes) en wanneer je nog nieuwe stofjes hebt liggen, hoef je niet naar een stoffenbeurs… dus dat kan niet! En die andere nieuwe stofjes die er óók nog liggen, negeer ik maar even.

Op de rugzak heb ik een paar nieuwe buttons gespeld (want anders is hij wel een beetje saai… en dan te bedenken dat ik langer over het maken van dit simpele rugzakje heb gedaan dan over het maken van de ingewikkeldere haaktas van laatst… ik kon geen leuke stofjescombinatie maken. Dus eigenlijk is het maar goed dat ik meer stofjes ga kopen… 😉 ).

Deze buttonbloembroche wilde er eigenlijk ook nog op, maar dat was weer net te druk. Dus die speld ik wel ergens anders op. Hij is namelijk wel op mij van toepassing… 😉

En speciaal voor jullie heb ik setjes gemaakt van de nieuwe buttons, je kunt ze hier vinden. 😉 Enne, je krijgt 20% korting met code: Nicollie.

Vinden jullie ze ook zo leuk?!
Ben benieuwd naar jullie reacties!

11 reacties op “Rugzakje & Buttons

  1. leuk gedaan,enne welke porto neem je nu mee?en je uiltje? en trippel en trappel mogen die ook mee?
    (ja ik lees vaker hahahaha)

  2. Ik vind je buttons zooo ontzettend stom dat ik een bestelling heb geplaatst haha! Super weer! Ik stik van de buttons onderhand maar ze zijn zoooo leuk

  3. ik vind de buttons super, ik weet gewoon niet welke de leukste zijn! Ga gauw kijken om te bestellen.
    Groetjes Jeannette

  4. veel plezier op de stoffenbeurs, erg gezellig om samen te gaan.
    En wat had je leuke dingen gedaan met de verfstaaltjes. gr.

  5. Super die tas!!!! ook erg leuk voor de kinderen naar de gym oid!
    SUPER.
    De buttons maken het geheel mooi af!
    VEEL PLEZIER op de stoffenbeurs!!!

Geef een reactie

