Deze is ook leuk! en uitslag blogverloting

Deze week stond ik (nou ja, eigenlijk mijn tutorial van het granny square portemonneetje maken) op het Deze is ook leuk!blog. Hoe leuk is dat?!

Daar ben ik natuurlijk heel blij mee! Laatst stond hij al op Freubelweb en nu weer hier op!  Je zou bijna bedenken dat ik mijn blog een beetje beroemd wordt. 😉

En dan nu de uitslag van de blogverloting…

Twee gehaakte onderzetters (exclusief beker 😉 ) in het blauw, zijn gewonnen door Gerjanne. Gefeliciteerd!! Mail je me je adres?

Enne, iedereen bedankt voor de leuke berichtjes die jullie achterlieten over mijn hobbykamertje en het theepotjasje!
Ik vind het super om jullie reacties te lezen!
Binnenkort weer wat nieuws, ik heb vandaag een nieuw snijapparaatje van vriendlief gehad, lief he! (ik had mijn oude gesloopt, oeps…).
Dus ik kan weer aan de slag! Maar niet nu, want het is veel te koud, dus ik blijf lekker onder een dekentje bij de open haard zitten. 😉

3 reacties op “Deze is ook leuk! en uitslag blogverloting

  1. Mijn vriendinnetje wordt beroemd, jippie!!!! 😉 Volgens mij was je dat al hoor!! Voor mij tenminste wel! 🙂 Oh, vergeet ik nog, mijn granny’s zijn te groot, dus ga ik een nieuwe haken 😉 En ben benieuwd wat je allemaal met je nieuwe machientje gaat maken! Knuf!!

Geef een reactie

