Gehaakte onderzetters

Af en toe vind ik het best een uitdaging om te verzinnen wat ik nu weer wil haken. Nog maar een kussen, nee, die heb ik pas een gehaakt, zie de blogverloting, of liever een sjaal?
Ik wilde zo graag iets haken wat ik nog nooit gehaakt had. Dat werden dus onderzetters! Altijd handig en lekker fleurig. Moest nog wel even met vriendlief in conclaaf, want die ziet de huiskamer zo ongeveer dichtgroeien met haaksels, haha…

Dit zijn ze geworden:

Natuurlijk in mijn favoriete kleur. Past goed bij de rest van het huis…

Zeg nou zelf, ziet dat er niet gezellig uit?!

Aan de achterkant heb ik vilt vastgemaakt. De volgende keer maak ik het vilt een centimetertje groter, maar dit was mijn laatste lapje paars vilt, dus ik had nu niet veel keus. πŸ˜‰

Het patroontje is te koop op Sucrette’s blog (een van mijn favoriete haakblogs om te lezen),Β kijk maar eens hier! Je kunt er ook granny squares van haken, ik denk dat dat mijn volgende projectje wordt.Β 

Zo, nu heb ik wel een warm chocomelletje verdiend…

Ben benieuwd naar jullie reacties!

14 reacties op “Gehaakte onderzetters

  1. Ze zijn weer super leuk, maar dat vilt had wel iets groter gemogen hoor :p hihihi

    Ik heb ooit eens een tutorial gezien waar ze een simpele ronde armband (jeweetwel) omhaakten en er ook een onderzetter van maakten. De armbanden heb ik al heel lang, maar nog steeds zonder haaksel :0)

  2. die zijn weer heel leuk geworden!!! Heb je al aan pannenlappen gedacht? Heb ik ooit heel heel vroeger gehaakt

  3. deze zijn kei leuk nicole… staat ook lekker fleurig op de tafel… moeten we snel maar is even wat koffie komen drinken πŸ˜‰ kijken of ze ook goed werken :)… en mocht je je nog is vervelen.. zwart met rood is onze huiskamer ;)…

    groetjes en een dikke knuf van jainy

  4. ik vind ze heel geslaagd ! Ik maakte er ook al met vilt onder want dan beschermen ze nog beter je tafel tegen de warmte van een kop thee .

  5. Ze zijn ontzettend leuk!! Rode zouden bij mij erg leuk staan hihi! En het kan er nog best bij hoor! Nu nog leuke placemats πŸ˜‰

  6. Hey Nicollie, dit is inderdaad weer eens heel iets anders!
    Echt heel leuk, moet zeggen dat haar site er wat oubolig uit ziet. hihi sorry. maar jouw persoonlijke touch maakt het dat ik ze geweldig vindt. vooral met die leuke achterkant, je zou ze bijna omgedraaid neerleggen hihi.

    vind 3 us dollar stiekem ook wel duur πŸ™‚ (ik weet t ben een zeurkous hihih)

  7. Heel mooi gedaan die kleur is ook leuk .
    En het is altijd makelijk om wat exstra onderzetters te hebben .
    Zal ook mooi staan als het zomer is op je buiten tafel.want die is vaak van glas .

    groet Geertje

  8. Prachtig prachtig prachtig. Je zou bijna bang worden om er op te druppen met je thee!
    Ik ben helemaal fan van je blog! En nog steeds heeeeel blij met mijn ketting! De andere cadeautjes liggen al ongeduldig ingepakt te wachten op de aankomende 2 verjaardagen!
    Groetjes Manon

Geef een reactie

