Ik sta weer op Freubelweb!

Nou ja, niet ikke natuurlijk, maar mijn tutorial!
Afgelopen oktober stond ik met de tutorial van het granny square meetlintkussentje op Freubelweb, en sinds vandaag met de tutorial van het granny square portemonneetje maken!
(Volgens mij heb ik wat met die granny squares… 😉 ).
Ik ben er superhartstikke blij mee! Vind het ook een hele eer. *doet een rondedansje*

Kijk, links van die paarse pijl staat ie!

Nu krijg ik veel mailtjes van mensen die portemonneesluitingen willen bestellen om zo’n portemonneetje te kunnen maken.
Je kunt ze vinden op etsy.com, maar voor degenen die liever niet in het buitenland bestellen, kun je ze ook op mijn site bestellen (even helemaal naar beneden scrollen).
Ik ben van plan ze dinsdag a.s. te gaan bestellen, dus wil je meebestellen, plaats dan op tijd je bestelling én zorg ervoor dat hij vóór dinsdag betaald is. Alle bestelde portemonneesluitingen die betaald zijn, ga ik bestellen en dan duurt het nog ongeveer (iets meer dan) een week voordat ik ze in huis heb.
Ik weet niet of ik ze daarna nóg een keer ga bestellen, dus doe er je voordeel mee.

Zo, na deze *dingdong* huishoudelijke mededeling ga ik maar eens wat haken…
En zoals gewoonlijk kan ik niet wachten om jullie reacties te lezen… *hint, hint* 😉

 

8 reacties op “Ik sta weer op Freubelweb!

  1. Gefeliciteerd enne ….. super verdient hoor! Het is ook een dot van een portemonneetje.
    Zodra ik een paar (of één) werkje af heb begin ik er aan. Ik heb mezelf beloofd niet nog meer objecten te starten.

  2. Gefeliciteerd met je plek op freubelweb. Daar mag je zeker een ronde dansje voor maken.
    gr Karla

Geef een reactie

