Wrapperdewrap een leren armband

Wat krijg je als je een extra lange leren armband maakt? Een wrapperdewraparmband!

Perfect voor extra lange teksten en gewoon erg leuk!
Ik heb deze tekst erop gestempeld: the happiness of your life depends on the quality of your thoughts.
En dan ervoor en erna zo’n schattig hartje (jaja, een nieuw stempeltje)…

Natuurlijk zijn deze (met je eigen tekst) ook weer te bestellen in mijn shopje (even sluikreclame tussendoor 😉 ) en zijn ze nog tijdelijk afgeprijsd ook, nl. even duur goedkoop als een enkele leren armband. Mocht niemand de bovenstaande wrapperdewraparmband willen bestellen, dan houd ik hem lekker zelf. En dat vind ik zoooo erg.
Je kunt nog steeds meedoen met de blogverloting (ja, die van de 150.000 bezoekers) en een enkele leren armband met je eigen tekst winnen. Of een gehaakte kussenhoes.

En dan heb ik ook nog een gehaakt portemonneetje gemaakt.
Ze blijven leuk om te maken!

Make my day and leave a comment! 😀

6 reacties op “Wrapperdewrap een leren armband

  1. Prachtig hoor je armband!
    Dit portemoneetje is ook prachtig ,ook die kleurtjes.

    GroetjesGeertje

  2. Nou zoals je ziet kon ik het niet laten om te kijken☺ ben dus ook verder heel benieuwd hoe het er uit ziet morgen als de post komt.
    Kleuren lijken me super!!! samen met uiltje en de rest .
    Je krijgt wel een totaal foto ☺
    En truusje zal ook wel happy zijn ☺
    Ik laat het je nog weten.
    greetz froukje

  3. Ik vind het beursje super! Ik wil graag er eentje proberen te maken. Is de sluiting nog te bestellen?

  4. oh deze is nog leuker zo’n extra lange armband, gaaf joh en die portomoneetjes zijn echt super, wie weet waag ik me er nog een keertje aan als ik er weer puf voor heb. En geen idee hoe het komt dat mijn schilklier zo van streek is, wel toevallig na al dat gelijn dus ben wel bang dat het er mee te maken heeft, al beweerd mijn huisarts van niet. nouja maar hopen dat ik snel weer opknap, kan ik tenminste jouw tuto’s uitproberen!
    Fijne avond nog!

  5. Hij is leuk!!!! en ik ga echt zo’n portemonneetje maken! Maar wat ik nu aan het maken ben, is ook leuk joh!!! 😉 De armband is echt super!!!!

Geef een reactie

