Buttonbloembrocheketting en meer

Elk jaar hebben we met alle buren een Nieuwjaarsborrel. Erg gezellig om eens lekker te roddelen bij te kletsen.
En zoals gewoonlijk gaat het een paar uur van te voren kriebelen en wil ik een nieuwe ketting maken voor die avond.
Niet omdat ik er geen heb om uit te kiezen, maar ik wil dan graag iets nieuws.
Na ongeveer 20 dingen bedacht en weer verworpen te hebben, zelfs een hanger (glazen flesje met Swarovski’s) gemaakt te hebben, die gelijk werd afgekeurd door vriendlief (Trippel & Trappel hoefden er niet eens aan te pas te komen 😉 )…

… heb ik een huwelijk gesloten tussen de Zpagettiketting die ik een tijd geleden al had gemaakt en één van de buttonbloembroches die ik laatst heb gemaakt…

Deze werd zomaar wél goedgekeurd! 😉

Verder kreeg ik een bestelling voor een oortjestasje en een piramideportemonneetje:

En een bestelling voor een oortjestasje. “Doe maar iets met roze en bloemigs”. Juist.
Dus knipte ik dit stofje:

… en daarna zag ik een stofje wat ook leuk zou zijn in het kader “roze en bloemig”, dus knipte ik nog een stofje…

… en daarna (lees de vorige zin nog maar een keer… 😉 )…

Dus heb ik ze alledrie maar gemaakt en mag ze kiezen. Want mij lukt dat niet… heb ik wel vaker last van hoor.
De andere twee belanden vast in mijn shopje.
Evenals deze piramideportemonneetjes, want na het piramideportemonneetje van hierboven, vond ik het weer zo leuk om ze te maken dat ik niet kon stoppen.

Zo, dat was het weer! 😀
Ben benieuwd naar jullie reacties!

12 reacties op “Buttonbloembrocheketting en meer

  1. Nou nou, dat kun je wel zeggen: “Dat was het weer!” Wat ziet het er allemaal weer leuk en gezellig uit.

  2. Wat heb je weer een hoop gemaakt!
    Zo’n oortjestaasje staat hier ook nog op de planning. Het zit ook al helemaal in mijn hoofd, maar nu de uitvoer nog…

  3. pppffft ze zijn zo gaaf en zo leuk en zo bloemig en zo roooooooooooozzzzzzzzze dat ik “blij “ben dat ik genoeg beursjes heb hahahahahaha

  4. Ziet er weer gaaf uit hoor, vooral die piraminde portemoneetjes vind ik erg leuk, waar haal je dat uiltjes stof je weg? Die is zo schattig!!!!

    Gr Lian

  5. Ze zijn erg mooi! Zo mooi rond ook!!! en wat een schattige stofjes!!! ik vind je ‘potje’ erg mooi hoor! Maar je zpagetti-ketting ook! En de piramide-etuitjes blijven leuk hè?! knuf!! Nancy

  6. Je bent behoorlijk productief geweest. En heb je een gezellig feestje gehad met de buurtjes ? Je ketting viel vast in de smaak. Je tut over het gehaakte portemonneetje staat op mijn blog in mijn ToDoList. X

  7. Wat mooi allemaal ,en zo tezien ben je weer zeer druk geweest ..
    Waarom vind vrientje lief dat flesje niet mooi?ik vind het juist heel leuk.

    Groet Geertje

Geef een reactie

