Etuitje, haaksels en oortjestasjes

Bedankt voor jullie leuke reacties op de tutorials van hieronder! Daar doe ik het voor!
Kost namelijk best veel tijd, zo’n tutorial maken, dus dan is het extra leuk als je wat (leuke) feedback krijgt. 😉
Enne, doe je al mee met de 150.000-bezoekers-blogverloting? Er kunnen nog wat reacties bij! 😉

Afgelopen week heb ik, naast het maken van de tutorials, eindelijk weer met stofjes gespeeld.
Ik heb onder andere twee portemonneetjes gemaakt (en een uiltjessleutelhanger gehaakt)…

…en een etuitje voor mezelf gemaakt, voor mijn haaknaald en pennetjes. Wat vinden jullie van het stofje? *blij*

Verder ben ik aan het haken…nóg een portemonneetje (op bestelling). Alleen brak toen mijn allerfavorietste haaknaald *kijkt sipjes*.
Gelukkig heb ik wel reservehaaknaalden, maar dat haakt toch anders. Arme ik. 😉

Op Pinterest zag ik van die leuke oortjestasjes (die Nancy ook heeft gemaakt), altijd handig voor je koptelefoontje.
Heb er eentje voor mezelf gemaakt met een nieuw stofje…

… en eentje voor in de shop

… zoals jullie zien doen Trippel & Trappel altijd de kwaliteitscontrole…

… en deze van hieronder is dus afgekeurd!
Hij is gemaakt met tricot (van mijn overbuuf gehad, lief he!), maar dat rekt dus aan alle kanten en dat is niet zo handig als je een mooi rondje wilt naaien, hihi…
(hij werd ook steeds kleiner: niet mooi rond, nog maar eens proberen dan, en nog eens…) 😉

Maar dat geeft niet, ik kan er vast wel iemand blij mee maken.
Hij is lekker zacht, dat dan weer wel!

Ben benieuwd naar jullie reacties! 😀

11 reacties op “Etuitje, haaksels en oortjestasjes

  1. wat ziet het er weer gezellig uit!!!!! altijd als ik jouw spulletjes zie word ik vrolijk, gezellige kleurtjes, t&t die een kwaliteitscontrole doen en jouw gezellige blogverhaaltje erbij *VROLIJK* en de zon schijnt hier dubbel dus, want buiten schijnt de zon ook!

    x
    Simonet

  2. Heerlijk zeg! Ik ben wel benieuwd hoe je die uil hebt gemaakt. Ik wil er graag eentje maken voor mij zus (die gek is op uiltjes), dus ik ben nog op zoek naar leuke patroontjes! Die sleutelhanger vind ik gaaf!

    En de etuitjes ook, maar mijn oortjes gaan gewoon lekker in het zakje dat ik gehaakt heb voor mijn mp3.

  3. wow, wat óntzettend leuk! Ik heb het patroontje van het uiltje ook aangeschaft, zeker de moeite waar. ik had ze in mn kerstboom gehangen hihi. prachtige combinatie met dat stofje..
    hoe kom je nou weer aan je eigen stofje ?? waar en hoe kun je dat laten maken *jaloers*

  4. leuke spulletjes weer, de granny heb ik al klaar nu nog een beursje er van maken (vind je tut helemaal geweldig, lekker duidelijk ook voor mensen met niet zoveel ervaring, ik dus!!).

  5. Wat heb je weer leuke spullies gemaakt! En wat een ongelofelijk leuke site, dat Pinterest! Heb zo even een half uur zitten vlooien daar, hihi.

  6. Hee nicole dat is weer leuk gemaakt,jammer voor je favo haaknaald.
    Dat word opzoek naar een nieuwe en zal wel lastig worden.
    gelukkig heb je trippel en trappel die de eindcontrole doen is wel heel handig ☺

Geef een reactie

