150.000-bezoekers-blogverloting!

Zo, hehe… hier is ie dan ein-de-lijk! De 150.000-bezoekers-blogverloting… het werd tijd, want de teller staat nu al op meer dan 152.000.
Maar… ik heb een goed excuus, ik wilde voor deze Speciale Blogverloting een Speciaal Kado maken en dat kost nu eenmaal wat tijd. ๐Ÿ˜‰

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het bezoeken van mijn blog en een dubbele dankjewel voor degenen die weleens een berichtje achterlaten!
Daar word ik zo blij van!

En dan nu waar jullie allemaal op hebben zitten wachten… *kuch* ๐Ÿ˜‰
De 150.000-bezoekers-blogverloting!
Je kunt kiezen uit twee kadootjes.
Kadootje 1 (die zoveel tijd heeft gekost om te maken, dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden en anders houd ik hem lekker zelf):

Een gehaakte Granny Square Kussenhoes!

De achterkant sluit met kam snaps:

De kleuren zijn in het echt veel mooier! (Erg moeilijk om mooie foto’s te maken met dit grijze weer). De wolletjes (100% katoen overigens ๐Ÿ˜‰ ) zijn lichtroze, lila en grijs en de hoes is gemaakt van lila ribstof.

Er past een kussen van 40x40cm. in, die stuur ik niet mee, omdat het dan wel erg duur aan verzendkosten wordt. Je kunt zo’n binnenkussentje voor een paar euro kopen bij o.a. de Kwantum.

En dan kadootje nr. 2:

Een leren armband met tekst naar keuze!

De armband maak ik met tekst (bijv. een leuke quote) of namen naar keuze.ย Hij wordt op maat gemaakt voor je.

Hoe doe je mee?
Laat een reactie achter en vertel me welke van de twee kadootjes je wilt winnen.
Enne, ik zou het leuk vinden als je wat leuks over mij(n blog) wilt vertellen, wat je ervan vindt bijvoorbeeld. Of wat beter kan, of wat al goed is.
Ik zou het leuk vinden als je een linkje naar deze blogverloting op je blogย  wilt zetten, maar dat hoeft niet.ย 
Je kunt meedoen tot woensdag 18 januari, dan maak ik de winnaars bekend.

Enjoy!

50 reacties op “150.000-bezoekers-blogverloting!

  1. Sow, nou ben ik ook nog de eerste om te reageren…. Zat toevallig achter de pc ๐Ÿ˜‰

    Ik zou graag kans maken op de kussenhoes, ik leef er al dagen op mee, al je foto’s en tweets erover! Hij is errug mooi!

    Hm, verbeterpunten…? Heb ik eigenlijk niet voor je. Ik vind dat je heel leuk schrijft, mooie dingen maakt en ook vaak genoeg blogt. Dus: ga zo door! Dan kan ik lekker blijven meegenieten van je maaksels! ๐Ÿ™‚

  2. Wat leuk zo’n kussenhoes… Ben ik momenteel ook mee bezig (gelijkaardige kleurtjes volgens mij) maar ik weet nog niet goed hoe ik de stof eraan moet naaien. Ik vind je blog super om te volgen en ben altijd blij als er een mailtje over binnenkomt! Je maakt super leuke dingen die mijn eigen creativiteit altijd prikkelen ๐Ÿ™‚ Doe zo verder (da’s mijn tip ;-))

    Groetjes

    PS Ik kies ook voor de kussenhoes als ik kans mag maken, kunnen ze samen in de zetel ๐Ÿ™‚

  3. Jaaaaa!!! Ik lig al nachten wakker, รฉn maar wachten op die verloting! ๐Ÿ˜† Ein-de-lijk is het dan zover! Ik wil graag meedoen voor die mooie kussenhoes. Ik zie ‘m zรณ liggen op m’n huiskamerbedje. Kan niet mooier! Je hebt m’n adres, hรจ? :mrgreen:
    Heb je nog ruimte voor een paar veren? In je achterste bedoel ik dan. Want ook van deze kant geen verbeterpunten. Louter lof. Ik zeg: gewoon zo doorgaan.

  4. natuurlijk wil ik ook graag meedoen met de verloting voor het kussenhoes! Wat is die leuk geworden zeg! Erg knap gemaakt!
    En over je blog: ik zeg kan niet beter! Ik geniet elke keer weer als ik een mailtje krijg met je nieuwe maaksels!

  5. De kussenhoes vind ik erg leuk het zijn mijn kleuren. Verder heb je een leuke website en met veel nieuwe dingen. Ga zo door!!!

  6. Oh, Nicole! Dat was het wachten zeker waard!
    Ik ben flieft op de grannysquare.

    Wat ik zo leuk vind aan jouw blog is dat ik er altijd vrolijk van word. Je maakt alles met zoveel enthousiasme en je schrijft leuk en gezellig!

    Wat mij betreft is alles al okidoki, Soms wat dingen in je shopje met andere kleuren zou het enige zijn wat ik kan verzinnen om te veranderen. Verder vooral zo doorgaan. (maar ik snap als geen ander dat het lastig is om dingen te maken die je zelf qua kleur of stof niet zo super vindt. ๐Ÿ˜‰

    Ik heb geen blogje, maar ik ga je retweeten. ๐Ÿ˜€

    Lfs, Lies

  7. Yeahhhhhhhhhhh kadootjes!!!!!!! Kan er nog wel bij vandaag hoor, heb nog niet veel gekocht *kuch*
    je kussen is supergaaf geworden joh echt super kleurtjes! Maaaaaaaaaaaarrrrrrrrr ik kan het je niet aandoen om daarvoor te gaan hihi en moet eerlijk zeggen dat ie vreselijk zou vloeken bij mijn bank, die is namelijk al zo druk zwart/wit dus geloof niet dat dit een succes zou gaan worden en daar vind ik hem veel te mooi voor! Dusssssssss ik ga voor het bandje, dochterlief is daar verzot op!
    Leuk!!!!!!!!!

    Enne nu moet ik ook nog wat leuks gaan vertellen over je blog, jeetje dat gaat moeilijk worden hoor… *Lol*
    Ja das niet zo moeilijk, we gaan voor trippel en trappel hรฉ! Die scheetjes zijn zo lief, heb trouwens net een leuk vriendje voor hun erbij gehaakt(weliswaar vol met gaten maar dat mag de pret niet drukken hihi)
    En ik ben dol op uitlegdingen, van die tuto dingen, dus die kan je er niet genoeg op knallen en hou die weggevertjes er ook maar lekker in, daar hou ik ook wel van(valt het op???? hihi)
    En ik vind dat er veeeeeeeeel te weinig haakpatronen voorbij komen, zeker een beetje op mijn (lage) niveau, dus daar kan wel een verbetering aan komen!
    Zo hรฉhรฉ eindelijk mijn reactie af…. *lol*

    fijne avond en succes met shoppen!

  8. Gefeliciteerd!!!
    Even een stukje over je blog..ik lees met veel plezier vooral de stukjes over Trippel&Trappel en niet te vergeten Ollie vind ik leuk en creatief bedacht. Ik sta er versteld van wat je allemaal bedenkt aan kaartjes, notitieblokjes enz. Dus ga lekker door!!!

    Ik vind de kussenhoes echt super maar hij past niet in de kleuren van de kamer en we hebben net geverfd dus aanpassen gaat niet..:)
    Ik ga dus voor de armband met tekst…wat er op moet daar denk ik nog even over na….

    Groetjes MeidenMama,
    Mariska

  9. jaa ik doe ook mee met de verloting.. je kussen is zoals iedereen al zeg super mooi.. echt knap werk.. maar ik ga ook voor het armbandje.. want de kleur is in mijn huis ook geen gezicht denk…

    en ja.. ik vin je blog erg leuk om te volgen.. gezellig al die verhaaltjes en t werk verslavend na elk mailtje van jou wil ik ook aan de slag.. dus idd. ga zeker zo door ..

  10. Hoi Nicolle

    Wat een mooi kussen is het geworden zeg ,gefeliciteerd hoor !
    ik wil heel graag mee doen voor de verloting van je kussen
    Ja wat ik verder kan zeggen over alles .Het is altijd erg gezellig hoe je
    schrijft en altijd weer van die mooie creaties heb, soms begrijp ik het niet hoe vlug je alles uit je mouw schut.
    En ja je bent altijd zo vrolijk ,dus meid ga verder zo door met alles .

    Groetjes Geertje

  11. o geweldig, ik vond de kleuren al zo mooi toen je dat liet zien en wat een werk! Toch loot ik graag mee om de armband omdat ik vanwege allergie niet teveel kussens/knuffels etc. kan hebben in m’n kamer. Maar de armband vind ik ook tof dus dat komt goed uit ๐Ÿ™‚ en je blog vind ik helemaal top maar dat wist je volgens mij al. Ik had je angry bird amiguri bericht ook nog gelezen en wilde nog laten weten dat ik die helemaal te gek vind maar daar had ik toen even geen tijd voor dus bij deze ๐Ÿ˜‰

  12. Oh, ik hoopte er al op dat je mysterieuze granny een kussenhoes zou worden, en jawel, dat klopt ! Nu maar duimen en hopen dat ik de gelukkige ben die ‘m in mijn huisje neer kan zetten…
    Niet alleen vind ik dat je leuke dingen maakt, ook je schrijfstijl vind ik erg leuk. Dus helaas, niks origineels te melden. Alleen : ga zo door !
    Groetjes, en gelukkig nieuw jaar alvast !
    JuffrouwX

  13. Hoi Nicole, Een mooi kussen is het geworden. Helaas doen die Granny Squares (de naam zegt het al) me te veel aan de 70-er jaren denken en ik heb daar niet echt heimwee naar. Zo’n leren bandje is natuurlijk helemaal te gek. Ik heb al een quote: Blijf dromen. En nog een: Van wie moet dat dan? Meer mantra’s dan quotes geloof ik, maar ja, als het helpt… Succes met de blogverloting en…keep up the good work.

  14. Wauw, wat een geweldig kussen! Erg leuk geworden, en helemaal in jouw kleuren!
    Als ik mag meeloten ga ik toch voor het armbandje.. al heb ik nog geen idee over de tekst ๐Ÿ˜‰ Dan kun je het kussen lekker zelf houden (past bij ons niet echt, zal bij jou veel beter tot z’n recht komen).
    En zoals je hierboven al hebt kunnen lezen: vooral zo doorgaan! Alle geweldige stukjes over Trippel en Trappel en Olie, de schaapjes, je maaksels… ik geniet er iedere keer weer van!

  15. Gefeliciteerd met de 150.000st blog bezoek(st)er.
    Ik hoef niet echt te winnen hoor maar vindt de kussenhoes wel erg mooi. Die wint het op alle fronten van mijn andere kussenhoezen.

  16. Dus het is een kussenhoes geworden! Mooi hoor. Toch doe ik graag mee voor het armbandje, met de namen van de kinderen erop. Ik vind het altijd leuk om je berichtjes te lezen. Al is het wel veel roze en paars ;o) Groetjes Carolien!

  17. het kussen is heel mooi!!!doet me denken aan de tijd van toen,meme die haakte…en nu ik die er steeds wil aan beginnen,maar niet goed weet hoe…
    Je armband is superleuk en mooi,het wordt een moeilijke keuze tussen de twee presentjes!!!
    Ik zou met gelijk wat heel tevreden zijn,dus als de keuze op mij valt,verras me maar!!!
    Jouw blog volg ik al een tijdje,superleuk,je maakt hele mooie,creatieve spulletjes.Ik kom er gaarne naar kijken!
    Van mij mag je heeeeeeel lang blijven doorgaan hoor!!
    Proficiat met je 150000!!!!!!

  18. Als nummer 20 doe ik graag mee met je verloting. En aangezien je veel tijd hebt gestoken in je kussenhoes wil ik die graag winnen. Zo maak ik kans om een kussen op mijn bank te hebben die met liefde is gemaakt. Maar dat zijn al jouw maaksels want je bent er altijd zo enthousiast over. Ik zie niet waar je nog iets kunt verbeteren aan je blog en aan je enthousiasme. Ik zou zeggen ga zo door , ook in 2012.
    x Petra

  19. Hey Nicole!
    Mooie kussenhoes hoor!! Echt leuke kleurtjes! Je mag trots zijn op je haakkunsten! Maar omdat ik net je buttons gewonnen heb, hoef je mij niet mee te rekenen voor de verloting hoor… Dan hebben de anderen meer kans om te winnen ๐Ÿ˜‰
    Ik wou je gewoon nog even zeggen hoe leuk ik je blog vind! Trippel en Trappel, die guitige kleine deugnieten, ik kijk altijd uit naar hun avonturen! Doe zo verder, je bent echt goed bezig zo…
    Groetjes, Zjizjipke!

  20. Wauw wat een mooi kussenhoesje heb je gemaakt zeg!! Dat armbandje vind ik ook heel mooi en een tekst daarvoor nu daar moet even over nagedacht worden. Vind je blog heel leuk en ben altijd nieuwsgierig als ik een berichtje binnen krijg om te zien wat je weer gemaakt hebt. Volgens mij heb jij meer dan 24 uur in een dag !! Je verhaaltje van Trippel en Trappel zijn ook altijd leuk met leuke foto’s!! Eigenlijk geen verbeterpunten ga zo door. Of toch 1 ben benieuwd hoe je zo’n Granny Square mooi tot kussenhoes verwerkt~(dus hoe je het aan elkaar maakt)
    Groetjes Astrid

  21. zo, das best grappig! ik ben ook bezig met een kussenhoes voor mijn give away, hihi. wel andere kleuren, maar het idee is hetzelfde! moet je binnenkort ook maar ff bij mij kijken ๐Ÿ™‚ natuurlijk doe ii mee, voor het kussen, hartstikke leuk! ik zal het vermelden via twitter en facebook ๐Ÿ™‚

  22. wat een leuke kleurencombinatie heb je bij het kussen gebruikt zeg!! vind hem echt heel mooi! (dusjaa, zo’n mooi kussen zou ik natuurlijk wel op mijn bed willen hebben liggen! =D )

    ps. je blog is echt heeel inspirerent!

    succes met de winactie!

  23. Hoi Nicole, Tja wat moet ik nog zeggen over je blog. Ik ken je nog maar kort, maar ik ben enthousiast. Nog enthousiaster ben ik over je webshop want daar heb ik een prachtige ketting in bestelling staan. Je reageert in no-time op mijn vragen, alles is er mogelijk en je denkt leuk mee! Dat is toch geweldig. Het kussen vind ik geweldig maar het armbandje ook, zal lekker stoer staan bij mijn ketting.
    Ik doe daarom heel graag mee voor het armbandje. Volgen deed ik al even en reclame, dat maak ik voor jouw! Iedereen moet weten wat voor leuke dingen jij maakt en verkoopt en bovenal, je service is toppie!
    Liefs en fijne jaarwisseling en iedereen succes bij deze top give away!
    Groetjes Manon
    http://www.madeby-manon.blogspot.com

  24. Hoi, Ik doe graag mee met je leuke give away. En dan het liefst de kussenhoes, super leuk.

    groetjes Helen

  25. Proficiat met al die bezoekers! Wat zal je werk gehad hebben aan het granny-kussen, maar omdat we hier geen kussenmensen zijn, doe ik graag mee voor nummertje 2. (vind het nochtans wel leuk, maar meneer hier zou me gek verklaren)

  26. Dag!
    Wat leuk, die kadootjes dat je altijd zomaar voor niet weggeeft! Ik ben dol op het grannysquarekussenhoes(zonder twijfel het winnende woord bij Scrabble;))! Zou fijn zijn om het te winnen!
    Ik ben trouwens ook een soortgelijke hoes aan het maken. Oorspronkelijk zou het een plaid worden, maar omdat het veel werk is en ik al een gehaakt dekentje heb denk ik erover om er ook een kussenhoes van te maken.
    Je blog is super; het staat boordevol leuke ideetjes voor de creatievelingen onder ons ๐Ÿ™‚
    Liefs!

  27. Hi Nicole,

    Gefeliciteerd met de >150.000 bezoekers die je blog inmiddels hebben bezocht! Ook ik kom hier graag omdat ik er altijd vrolijk van wordt. Jouw enthousiasme straalt ervan af! Ik heb dan ook geen enkele aanmerking, gewoon ga zo door. Ben en blijf je vrolijke zelf, dan blijft je blog dat vanzelf ook! ;-)) Tja, en hoe leuk ik het kussen ook vind… ik zou zelf heeeel graag een armbandje winnen! Die vind ik namelijk echt helemaal te gek ๐Ÿ˜‰ Dus ik ga duimen tot de 18e en hopen dat ik win!

    Veel liefs,
    Loes
    http://www.freubelweb.nl

  28. WieehWieehWieeh! Wat is die mooi geworden! Ik doe graag mee met je give away, maar dan ga ik toch voor een armbandje! Ik vind de armbandjes zo ontzettend leuk en vind de leerkleur ook mooi.

    Verder wens ik je heel erg veel succes met je blog en ik blijf je volgen hoor!

    Groetjes Romana
    Sow Cute!

  29. Wow, gefeliciteerd met je 150000 bezoekers.
    Leuk dat je deze blogverloting organiseert, ik wil graag kans maken op het eerste kado, het kussen.
    Ik ben namelijk bezig met een granny stripe deken en als dat ooit af geraakt, zou dit kussen er echt wel heel leuk bij passen.
    (En ik weet niet of ik na het deken nog wel de moed heb om er nog een kussen bij te doen ๐Ÿ˜‰ ).

    Liefs,
    Inge

  30. Gefeliciteerd!!!!! wowie!!!!! Ik wil hem winnen en dan geef ik hem aan jou hihi!!! Nee hoor, ik krijg altijd al veel te veel van jou!! Maar super joh!! Hij is prachtig geworden!!! Dikke knuf!!! ๐Ÿ™‚ Nancy

  31. hoi!!
    Super wat een bezoekers!!
    natuurlijk doen we weer een poging!!
    En dan wil ik heeeeeel graag kans maken op het kussen, helemaal geweldig!!

  32. WAUW!! Wat een geweldige mijlpaal! Gefeliciteerd! Leuk dat je (alweer) een give away hebt. Ik doe graag mee voor het supermooie kussen!

    Groetjes,

    Manuela

  33. Hoi Nicole,

    Ik doe graag mee met de winactie omdat jij een enorme inspiratiebron voor mij bent! Ik vind dat je zulke leuke dingen maakt en verzint! Ik ben gewoon jaloers op je creativiteit!

    Ik doe graag mee voor de gehaakte kussenhoes. Ook ik wil weer beginnen met haken, al een keer geprobeerd, maar toen was ik zwanger. Ik moest veel rusten/slapen omdat ik niet zoveel meer kon met mijn bekken. Kwam er dus niet echt aan toe. Nu met de kleine ben ik erg druk maar ik wil graag toch weer gaan haken. Jouw kussenhoes zou dan ook een groot voorbeeld voor me zijn!

    Je blog is verder super! Niks veranderen! ๐Ÿ™‚

    Groetjes Nathalie

  34. ik ben op mama’s pc.En mag van haar meedoen.
    Het kussen vind ik zo gaaf,past bij mijn kamer (roze/grijze)
    groetjes truusje

  35. Hi Nicole,

    wat heb jij een leuke blog zeg! Ik kwam hier via Nancy dr blog, had al een paar keer eerder gekeken naar al je leuke zoete maaksels. Heel erg leuk en inspirerend. En nu zie ik dat je een tutorial hebt geplaatst over granny squares, he-le-maal super! Die stonden namelijk op mijn wish list… samen met de nodige andere dingen, want je kent het hรจ, een creatieve geest staat noooooooit stil.
    Je uitleg en foto’s zien er helemaal top en duidelijk uit en ik kan niet wachten om te beginnen. Maar dan moet ik toch eerst mooie kleuren wolletjes aanschaffen, als je het doet, moet je het goed doen natuurlijk. De kleuren die jij voor het kussen hebt uitgezocht vind ik errug mooi. Je lijtk wel gek om dat weg te geven ๐Ÿ˜‰ Maar als je er op staat, dan maak ik graag kans :)))
    Ga zo door en ik ga je toevoegen aan mijn favorietjes in de favorietenbalk. Zelf heb ik geen blog, maar wel een facebook pagina waar ik mijn maaksels post (meest sieraden) Zoek maar eens bij facebook op Sierenzo.
    Groetjes van Gineke

  36. Ik moet bekennen dat ik gewoon niet vaak genoeg op je blog kom kijken….ik weet het….een schande! maar nu ben ik er dan toch! En ik zie dat je een fantastische give away hebt. Ik waag graag een kansje op het leren armbandje…lijkt me heel erg mooi ๐Ÿ™‚
    En dan ga ik nu nog even verder genieten van al je creaties ๐Ÿ™‚
    Fijne avond nog!

  37. Pingback: Etuitje, haaksels en oortjestasjes « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  38. Wat een gave kussenhoes en wat zou die gezellig staan op mijn nieuwe klepbank, waar een grote variatie aan kussens opligt…………..maar ook als ik niet win, blijf ik je volgen want zoals altijd vrolijkt jouw blog mijn dag altijd op, ook al ben ik al goedgemutst, jij zorgt ervoor dat de zon nog een beetje meer gaat schijnen!!!!

    X
    Simonet

  39. Kom hier aangewaaid door homemade by nancy….. Ben hier volgens mij nog niet eerder geweest….
    Ik kwam hier omdat ik benieuwd was naar de kussen, daar ik gisteren een aantal granny squares gemaakt heb (voor het eerst)…
    Erug leuk om te doen moet ik zeggen….
    Geen idee wat ik er mee ga maken… Dit waren meer probeersels…
    Ik vind de Kussen Prachtig!!

    het armbandje is ook erg Lief….

    Graag zou ik een kansje willen maken op de kussen….
    Ik ga zo even rond kijken op je blog….
    En zal even een linkje zetten op mijn blog naar deze give away….

    Groetjes van Ivonne

  40. Hartelijk gefeliciteerd Nicolle, ik kan best geloven dat jij zoveel volgers hebt)))) Je maakt dan ook heel erg mooie en gezellige creaties. Als ik zou mogen kiezen dan kies ik voor jouw supergezellige kussenovertrek, ik ben echt verliefd geworden op de granny square)))) heel veel succes en misschien naar de 60.000 nu???
    groetjes Fanny

  41. Leuke give away ik doe graag mee voor het leren armbandje.
    Ook zal ik een linkje op mijn blog plaatsen.

    Liefs flo

  42. Heel veel volgers heb je. Maar je schrijft dan ook met veel humor en dat is leuk om te lezen.
    Ik ding graag mee en het kussenovertrek lijkt mij helemaal leuk om te winnen. Mooi om te zien en zacht voor het ruggetje met vulling er in.

  43. SPANNEND!! nog 9 dagen!!!

    Weet je wat ik zo leuk vind dat je iedereen wilt helpen met de hobbys en dat je mij zelfs aan het haken hebt gekregen! Thnx!

  44. Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar toch niet. Maar na het leuke pakketje dat ik van je ontvangen heb, moet ik wel reageren. Ik wil nog zo’n leuk pakketje!

    Het kussenovertrek vind ik wel erg mooi, daar ga ik voor! En nu heel veel duimen en genieten van mijn piramideportemonneetje en oortjestasje!

    Nog hartstikke bedankt!

    Groetjes Tessa

  45. Wat een geweldige site!! Ik heb hem zondag ontdekt en heb echt heerlijk alles gelezen wat je had geschreven. Geweldig. En snel heb ik me nog opgegeven om je te volgen!!

    Het enige nadeel is dat mijn hoofd nu echt barstens vol met leuke ideeรซn zit!!:-) zo lekker is dat. Nog een dagje werken en dan heb ik weekeind, ik kan niet wachten om aan de slag te gaan.

    Ook heel fijn dat je helemaal uitlegt hoe je iets maakt, zo is dit toegankelijk voor iedereen, starter en diegene die al langer knutselt. Mijn complimenten!!

    Nog voor ik het vergeet, je leren armbanden vind ik heel erg mooi!! Zo maak je iets heel persoonlijks, dus al ik win…. ๐Ÿ˜‰

    Liefs Marcella

  46. je maakt altijd van die leuke freubels helemaal toppie,
    dan ga ik voor een leuk armbandje ๐Ÿ˜‰
    Wie weet wat ik voor leuke tekst kan gaan verzinnen?

  47. Pingback: Gehaakte onderzetters « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

