Zomaar wat foto’s…

… van dingen waar ik blij van word.

Vriendlief die zijn ami’s heeft neergezet… arme Wollie en Polly. 😉

Kleihangertjes die ik vorige week heb gemaakt om waxinelichthoudertjes mee te versieren (maar liefst 25 stuks, voor mijn collega’s: een kerstkaars i.p.v. een kerstkaart).
Ze liggen in een lief blikje wat ik heb gewonnen bij Studio Stationery. Met de kleihangertjes die over zijn, wil ik sieraadjes maken of aan touwtjes binden en van alles mee versieren. Maar voor nu mogen ze lekker in het blikje blijven.

De granny square is af! Nu moet ik er nog wat mee maken en mezelf streng toespreken dat hij echt echt echt voor de blogverloting is en niet voor mezelf. 😉

Kandelaars op tafel die me herinneren aan het gezellige Kerstdiner van gisteren. De afwas in de keuken herinnerde me daar ook aan, maar die heb ik al verstopt in de vaatwasser. 😉

En last but most certainly not least, heb ik op Kerstavond een allerliefst kado gehad van mijn lief.
Een stalen armband met zirconia’s. Zooo mooi, zooo lief en zooo blij mee!

 

9 reacties op “Zomaar wat foto’s…

  1. wat een leuke foto’s weer Nicole en wat een prachtig kado heb je gekregen van je lief!!!!

  2. Leuke foto’s Nicole! De grannysquare is errug leuk. 😉
    Benieuwd wat je ervan gaat maken.
    je bent goed verwend! Wat heeft je vriendje gekregen?

    Lfs!

  3. Wat is de grannysquare prachtig geworden ,nu nog iets moois er van maken .
    Maar dat zal bij jou best wel lukken !.
    Nou je bent best verwend hij is zeker prachtig.,wees er maar zuinig op ,

    Groetjes van Geertje

  4. De armband is prachtig en de granny’s liggen geduldig te wachten op een nieuwe eigenaar. x Petra

  5. je bent weer goed verwend met je armband! en leuke dingen maak je toch, die klei hangers, hoe maak je die dan? wat voor klei gebruik je hiervoor?

    en hoe bewerk je ze dan, het ziet er echt leuk uit.

    groetjes en alvast tof uiteinde en spetterend en creatief nieuw jaar!

  6. ff een tippie: mocht je nog tijd hebben van de week, dan moet je echt naar de scrapheap gaan. Ben er vanmorgen geweest en heb er mijn slag geslagen. Ben in ieder geval weer een hele stapel stempels rijker en dat al vanaf 20 cent…

Geef een reactie

