Granny Square

Voor de blogverloting die ik binnenkort ga houden (omdat ik al meer dan 150.000 bezoekers op mijn blog heb gehad *jippie*), ben ik aan het haken…
Misschien vinden jullie het wel leuk om een sneak peak te krijgen…

Nee, Trippel & Trappel ga ik niet verloten! Het gaat om het haaksel wat ernaast ligt… (maar ik vond de foto zo mooi… ๐Ÿ™‚ )

Ik ben eigenlijk wel een beetje flieft op de kleurencombinatie, dusย ik wil hem stiekem zelf wel houden… *bloos*

Ik verklap natuurlijk nog niet wat het wordt. (Een pannenlap misschien? lol).
Ben zoals gewoonlijk erg benieuwd naar jullie reacties! Je mag best zeggen dat je het nicx niks vindt hoor. Dan houd ik hem lekker zelf. Gniffel… ๐Ÿ˜‰

23 reacties op “Granny Square

  1. Je maakt me nieuwsgierig…lijkt me aardig groot voor een pannenlap…..ik ben benieuwd
    Het ziet er in elk geval al mooi uit

  2. neen… ik ben niet nieuwsgierig…alleen maar een heel klein beetje meer nieuwsgierig… ben razend benieuwd wat het gaat worden. Ikzelf haak nu ook grannysquares… hou er enorm van))))
    Doe zo verder en ik hou je blog zeker in het oog))))

  3. Met grannysqaures kan je heel veel kanten op dus het kan van alle szijn. Haken is een lekker klusje, zelf ben ik nu een wit muisje aan het haken. (patroon van Grietjekarwietje) Maar ik ben wel benieuwd wat je aan het maken bent. De kleurtjes zijn inderdaad erg leuk.

  4. Ja je maak mij ook zeer nieuwsgierig ,wat het ga worden .???
    De kleurtjes zijn echt prachtig,maar je laat het maar eens door ons bewonderen

    Groetjes Geertje

  5. Super kleurtjes, ben zelf met eentje bezig in zacht roze, wit en grijs voor een kussensloop mee te maken nadien! Benieuwd wat jij uit je mouw tovert met dit prachtexemplaar!

  6. het is een mooie kleurencombinatie, echt een nicollie ! En het is mooi gehaakt ! maar vermits ik niet weet wat het wordt, kan ik er niet echt meer over zeggen ๐Ÿ™‚

  7. oh nu ben ik nieuwsgierig ๐Ÿ™‚
    Maar de kleurencombi is alvast prachtig!

  8. Ik ben het helemaal met je eens, de kleuren kombinatie vind ik ook pr achtig!
    Wordt het een kolsjaal misschien?

    Groetjes Jeannette

  9. De kleurtjes zijn super!! Eh, helemaal niets aan ๐Ÿ˜‰ zelf houden, dus!! Echt!! Hij is veel te mooi! Knuf!! Nancy

  10. Wauw, echte Nicollie kleurtjes! zo leuk! en gewoon lekker zelf houden, hoor! Je verwent ons al zo vaak met een blogverloting… Ben wel heel benieuwd naar wat het gaat worden!

    Hele fijne feestdagen!
    Gertie

  11. Ben benieuwd wat het word, het ziet er in ieder geval al heel mooi uit!

  12. Wat een schattig haaksel Nicollie, en inderdaad helemaal jouw kleuren ๐Ÿ™‚

  13. Wat een mooie kleurtjes, en zo netjes gehaakt. Zal vast een pronkstuk worden (in hopelijk mijn huis ๐Ÿ˜‰
    Fijne dagen !
    JuffrouwX (Vera

  14. Hallo Nicolle

    Meid de post is gistere geweest en raad eens wat ik kreeg!
    dejasjes voor mijn haaknaalden .
    Ben er al mee aan het werk .nogmaals bedankt hoor!
    Verder fijne dagen toe gewenst.

    Groetjes van Geertje

  15. Wat ziet dat er gezellig uit al benieuwd wat het gaat worden, I love grannies111

Geef een reactie

