Gehaakte sjaal

Op de blog van Hutsefluts zag ik een tutorial van een gehaakte sjaal.
Die zag er zo leuk uit dat ik die ook wel wilde maken.

Na een paar avondjes en ontelbaar veel dubbele stokjes haken is dit het resultaat:

Ik had natuurlijk niet vier bolletjes katoen in één kleur, dus dan maar vier verschillende kleurtjes… 😉

Ook heb ik hem wat smaller gemaakt dan in de tutorial stond, zo kan ik hem ook lekker binnenshuis dragen.
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Enne, doe je al mee met de blogverloting van hieronder? Gisteren heb ik twee kerstballen gehaakt met een ijzeren haaknaald-met-jasje en ik moet zeggen dat het echt heeeerlijk haakt! Net zo lekker als een Clover haaknaald. Wat ben ik blij dat ik af en toe zo’n helder momentje heb, haha… 😉

13 reacties op “Gehaakte sjaal

  1. Heel leuk patroon. ook erg aardig van de blogster om het voor ons te vertalen! En jij weer bedankt voor het delen van jouw versie. Mijn handen jeuken om weer aan de slag te gaan…. maar eerst verder met mijn dekentje (waarvan ik hoopte dat het vóór de winter af zou zijn. ach ja, 15% is klaar dus het schiet aardig op (NOT!)

  2. Heel mooi Nicolle is je sjaal geworden ,zeg bedankt voor de uit leg en je patroon

    Geertje

  3. ooooh wat leuk zeg , ik ben ook met recies dezelfde sjaal bezig , heb hem alleen juist breder gedaan , want ik wil er een colsjaal van maken en hij is bijna af .
    je ziet er een foto van op mijn blog

    grt Roos

Geef een reactie

