Oh, kom er eens kijken…

… wat ik met surprise van mijn lieve schoonzusje kreeg…

Een heus kruidkoekenhuisje met Trippel & Trappel!

En er hoorde ook nog een supergedicht bij:

Lieve (aah, ze kent me al) 😉 Nicole,

Sint en Piet zaten te bedenken,
wat ze Nicole eens zouden schenken.
Nicole is iemand die alles al heeft,
en het daarom maar aan iedereen weggeeft.
Dat doet zij allemaal op haar mooi geschreven blog,
die we allemaal goed volgen, toch?

Trippel & Trappel zijn haar twee muisjes,
en voor hen maakt ze vele mooie huisjes.
Zij hebben met Nicole als vrouwtje veel geluk,
maar ook hebben ze het met haar heel erg druk.
Daarom roepen zij nu samen heel LUID,
wij willen er ook weleens tussenuit.

Om die twee schatjes eens wat rust te geven,
zodat ze daarna weer van alles kunnen beleven,
hebben Sint en Piet dit mooie cadeau bedacht,
pak nu maar snel uit, want iedereen wacht.

Groetjes, Sinterklaas

Geweldig, toch?! En T&T vinden het ook helemaal super…
Ze wilden stiekem al een hapje nemen van het huisje, maar ik heb ze tegen kunnen houden door het sprookje van Hans & Grietje te vertellen en wat er met je gebeurd als je van zo’n huisje eet. gniffel…

En dat was niet alles, er zat ook nog een kadootje bij:

Ben ik verwend of niet?! *blij*
Dankjewel Ilona! 😀

22 reacties op “Oh, kom er eens kijken…

  1. Wat een geweldige surprise! Jij bent dus niet de enige crea-bea in de familie. 😉 Echt leuk!

    lfs, Lies

  2. super leuk om hem hier terug te zien… en zo snel al… haha en die foto met trippel en trappel erbij is ook geweldig… ik vond het erg gezellig vanmiddag…

    groetjes ilona

  3. leuk je porotmoneetje(vorige bloggie) en je uiltjes(ja ook van de vorige!)

    En wat gaaf dat trippel en trappel huis, hopelijk blijven ze er van af, want anders heb je straks twee van die dikke muizen hihi!
    En gaaf dat boek! Ik heb ook een haakboek gekregen, maar het is nog steeds een beetje hokus spokus voor me hahaha, ben aardig hoog ingeschat door mijn mannetje!

  4. Wat een mooi huisje/surprise heb je gekregen! Was het trouwens ook eetbaar? Of vooral mooi om te zien.

    Je bent inderdaad goed verwend zo te zien 🙂 Genietze!

  5. Wow, echt super!!!! Niet opeten hoor hihi! Echt heel erg mooi! En leuk, het boek!! Knuf!! Nancy 🙂

  6. Heel mooi dat gedicht ,jammer dat hier bij ons de sint niet lang komt.
    Maar heel lief dat trippel en trappel huisje
    groet Geertje

Geef een reactie

