Schattige uiltjesbuttons en elfjesportemonneetje

Kijk eens wat voor vrolijke uiltjesbuttons ik heb gemaakt, zijn ze niet schattig?!

En op mijn site staan nog 4 nieuwe setjes met deze uiltjes.
(Met gratis verzenden vanaf € 5,00, gebruik code: sint).

En een blogberichtje met alleen uiltjes is ook maar zo alleen, gelukkig heb ik nog een portemonneetje liggen wat ik nog niet had laten zien.
Ik heb hem een tijdje geleden gemaakt, je kunt hem helemaal opvouwen en met kam snaps dichtmaken. Patroontje heb ik zelf bedacht, maar ik zou nu niet meer weten hoe ik het heb gedaan, haha… (komt wel weer terug als ik ervoor ga zitten, maar helaas heb ik nog geen tijd om met stofjes te spelen. Druk met dingen voor iets wat begint met een S en eindigt op interklaas. πŸ˜‰ ).

Β Zo, dat was het weer. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Fijne Sinterklaas alvast!Β πŸ˜€

9 reacties op “Schattige uiltjesbuttons en elfjesportemonneetje

  1. Ik ga straks even bij je shoppen hoor. M’n “Sinterklaas-lootje” wil graag dingen met uiltjes. πŸ™‚ En we vieren het pas volgende week, dus ideaal.

  2. truus vind de uitjes zoliefffffffffffff (maandag krijgt ze de roze!)

  3. Weer heel erg leuk, voor al het portemoneetje.Ik heb ook de kampsnaps maar er nog niets mee gedaan.
    Fijn sinterklaasfeest.

  4. Wat leuk die uiltjes en ook prachtig dat portemonneetje .

    goed weekend .
    Groetjes Geertje

  5. Wat een geef portemonneetje! Echt leuk. Ik hou van verborgen vakjes enzo. πŸ™‚
    En de uiltjes zijn natuurlijk supercute!
    veel plezier met Sinterklaas.
    Lfs, Lies

Geef een reactie

