Leren armband met tekst

Ik houd van spulletjes die ik kan personaliseren, zoals de metalen en zilveren hangers met naam, buttons met naam en de Nicollie-labeltjes voor mijn eigen spulletjes. En laten we het maar niet over visitekaartjes hebben.
En nu houd ik ook erg van leren armbandjes die ik maak en waar ik zelf een tekst op kan zetten…

Stoer en schattig tegelijk! *blij*

Doordat ik de letters er één voor één in zet, loopt de tekst niet superrecht, maar dat heeft ook z’n charmes. En eigenlijk ziet het er beter uit dan ik dacht, dus mij hoor je niet klagen. 😉
Natuurlijk staan ze ook weer in mijn shopje.

Ben benieuwd of jullie ‘m net zo leuk vinden als ik. 😀

16 reacties op “Leren armband met tekst

  1. Ik vind hem erg leuk! helemaal verbaasd dat ik de eerste ben die een reactie geef op een creatie van jou!

  2. Te gek! Dit vind ik nou echt helemaal super! 😀 Ga meteen even in je shopje kijken!! 😀

  3. super leuk, en juist dat de letters verspringen maakt het apart! errug leuk!!
    ps de post is gearriveerd! Thanx, ziet er super leuk uit. dank dank!

  4. Wauw, supermooi! Vind het ook erg leuk en speels staan dat het niet zo heel recht is, heb zelf ook van die stempels, erg lastig om het heel netjes te krijgen..

  5. Leuk juist dat ’t niet helemaal recht is, anders is ’t zo “machinaal”. Zijn dit je nieuwe inslagstempels? Ik wacht nog steeds! Lig elke dag te wachten op die pakketpost, argh!

  6. owww nicooool ik vind m gaaf! ga je deze ook in produktie nemen?
    met tekst naar voorkeur?
    het niet zo hele reachte geeft het net een leuker iets vind ik:)
    xox
    linn

  7. De mijne is onderweg met de traag ‘n’ treuzel!! ben super benieuwd!!! XXXX

  8. Pingback: Haaknaalden en potloden « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  9. Hoi Nicole,
    Mag ik vragen waar je de stempels hebt gekocht? Want ik wil graag ook wat dingetjes versieren met een persoonlijke tekst, maar heb de stempels nog niet kunnen vinden. Vind het een heel leuk idee!
    Hoop van je te horen!
    Groetjes Nikki

  10. Hoi Ik zou heel erg graag een armbandje van je willen waar je een naam in kan zetten voor me. Ik had ze op je site gezien, maar toen ik er eentje wilde bestellen was je site ineens gesloten. Heb ik ff pech. Helaas nu nog steeds. Wanneer ga je weer open? Dan weet ik wanneer ik weer wat bij je kan bestellen!

    Vriendelijke groetjes sarah

Geef een reactie

