Kaarsjes met wol en klei en uitslag RAK-blogverloting

Een tijdje geleden maakte ik deze kaarsen wat gezelliger:

En geïnspireerd door Nancy, wilde ik dat ook met waxinelichtjeshouders doen. Hangertjes en wol had ik nog genoeg, dus ik kon gelijk aan de slag.

De achterste drie zijn voor de Kerstmarkt waar ik met Nancy een kraampje huur, de voorste twee houd ik lekker zelf. 😀
Ben benieuwd of jullie ze net zo leuk vinden als ik! En ze zijn zo gemakkelijk om te maken. Dus hup, aan de slag!

En dan nu de uitslag van de RAK-blogverloting!
Mariëlle heeft gewonnen! Gefeliciteerd! 😀 Mail je me het adres van je moeder? Dan stuur ik haar de bloembroche (e.d.) op.
Enne, zelf draag ik al een tijdje een bloembroche op mijn favoriete vestje, eigenlijk worden ze nog mooier als je ze draagt, kijk maar…

Dan nog wat huishoudelijke mededelingen: 😉
Ik ben aan het twijfelen of ik ook visitekaartjes wil bestellen met deze foto van T&T:

(Zonder Fijne Feestdagen erop natuurlijk). De kerstkaarten zijn trouwens nog steeds te bestellen.
Wat vinden jullie? Bestellen of niet? Ik wil er visitekaartjesblokjes van maken, ik heb nl. papier laten snijden bij de drukkerij, dus nu zien de blokjes er helemaal professioneel uit. 😉

En last-but-not-least… Nancy is genomineerd voor de Freubelwebaward2011! Goed he!!
Ze heeft nu heeeel veel stemmen nodig om te winnen, dus zouden jullie hier eens willen kijken (en stem op Nancy’s knoopjessleutelhanger! 😉 ) (aan de rechterkant). Je kunt er zelf nog iets mee winnen ook! 😀 Dus, als je het niet voor Nancy doet, doe het dan voor jezelf. 😉

9 reacties op “Kaarsjes met wol en klei en uitslag RAK-blogverloting

  1. Leuk, die waxinelichtjesopleukers ! 😉
    Alvast veel succes op de kerstmarkt. (Je zult ’t niet geloven, maar ook ik sta dit jaar op een kerstmarkt. 🙂 )
    Natuurlijk heb ik meteen gestemd op Nancy, én een beetje reclame voor haar gemaakt op Facebook.

  2. Leuk die kaarsjes! En gelijk op Nancy gestemd en je gemaild. Wauw wat een leuke verassing dat mijn moeder verwend gaat worden. Afgelopen donderdag kreeg ze ook goed nieuws van de arts en nu ook nog zo’n leuk kado’tje. Alvast heel erg bedankt!

  3. Wat een leuke potties/kaarsjes+hangertjes! En die visitekaartjes? Natúúrlijk moet je die bestellen! Je moet elke gelegenheid om kaartjes te bestellen aangrijpen. 😆 Mooiere aanleiding als dit is d’r niet. I ❤ T&T (wat stom eigenlijk dat WordPress geen hartje heeft! 👿 )

  4. Wat zijn ze leuk!!! Ik koop ze 😉 Nee, echt, leuk joh! Ik zou er nog meer maken! Kaarsjes doen het altijd goed! 🙂 En dank je wel voor je reclame en dank je wel iedereen die nu op mij gaat stemmen!!!

  5. Dankzij jou ben ik nu ook hartjes aan het maken en heb ik een blog verloting gestart op Huize Buurman! Bedankt voor de verslaving! Straks ben ik ook nog verslaafd aan blogverlotingen geven!!!!!

Geef een reactie

