Trippel & Trappel houden ook van buttons…

… ze waren vanmiddag zelfs aan het demonstreren…

Dus heb ik maar een aantal buttons voor ze gemaakt…

Ze passen goed bij dit setje; kerstkaart, magneet en nu dus ook buttons!

En tsja, als je dan toch bezig bent… 😉 dus heb ik gelijk maar een aantal nieuwe buttons gemaakt. Deze (en meer nieuwe) staan ook al op Nicx.nl (en alle buttons zijn zelfs in prijs verlaagd! (en vanaf € 5,00 gratis verzenden met code “sint”… kan ik het bijna voor nicx 😉 weggeven, hihi).

Ook maar wat buttonkettingen gemaakt…

… en tot slot vroeg ik aan Ollie of hij ook niet wilde demonstreren voor het een of ander. Een huisje ofzo, gezien jullie berichten naar aanleiding van de vogelhuisjes.
Maar nee hoor, Ollie was helemaal tevreden. Het is zo’n lieverd! Toch denk ik dat ik maar een sjaal voor hem ga breien haken ofzo. 😉

5 reacties op “Trippel & Trappel houden ook van buttons…

  1. oef ik dacht even dat ze gingen staken, maar gelukkig is de rust al weer wedergekeerd! maarre ga maar gauw een sjaaltje haken voor ollie, vind ik wel lief van je!

Geef een reactie

