RAK-blogverloting en uitslag vorige blogverloting

Jaja, jullie lezen het goed, ๐Ÿ˜‰ de ene blogverloting is nog niet afgelopen of ik start alweer een nieuwe.
Ik hoor jullie denken: is ze gek geworden?! Maar nee hoor! Niet gekker dan ik al was.
Ik vind het gewoon zo leuk om jullie blij te maken met de spulletjes die ik maak (en waar ik altijd zelf ook altijd zo blij van word).
Het liefst stuurde ik jullie allemaal wat, maar dat gaat helaas niet. ๐Ÿ˜‰

Deze keer een iets andere blogverloting, het is namelijk een RAK (Random Act of Kindness). Je doet dus niet mee voor jezelf, maar voor iemand anders die jij een kadootje gunt.
Ik verloot nogmaals een bloembroche met Nicollie-magneet en visitekaartjesblokje.

Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten waarin je vertelt wie je dit pakketje gunt (en waarom).
Op zaterdag 26 november a.s. maak ik de winnaar bekend.

En dan nu de winnaars van de vorige blogverloting
De winnares van het eerste pakketje met o.a. de bloembroche is Patricia!
En de winnares van het tweede pakketje met o.a. de T&Tmagneetjes isย  ‘me’!
Gefeliciteerd dames! Mailen jullie me je adres?

Zo, dan ga ik nu gauw nog een bloembroche haken voor een blogverloting van het een of ander… ๐Ÿ˜‰

19 reacties op “RAK-blogverloting en uitslag vorige blogverloting

  1. Leuk een RAK-verloting!
    Ik wil graag meedoen voor Kimmie. Ze maakt altijd zo enorm veel werk van haar swaps en ze maakt de meest geweldige miniflesjes. Ze verdient het om zomaar iets te krijgen :0)

  2. Ohja wie ik het pakketje gun…
    Wel moeilijk hoor gun het meerdere personen maar ik ga uiteindelijk voor mijn lieve zusje Froukje.
    Ze staat altijd voor alles en iedereen klaar, heeft het niet altijd makkelijk met haar lieftallige wederhelft en ze hoort altijd mijn gezeur aan!

  3. RAK! hoe verzint ze het? haha leuk idee en dus doe ik mee voor een vriendin. Eentje waar ik hele leuke dingen mee ga doen. Namelijk Workshoppen!!! Misschien al gelezen in mn blog? of zie site ๐Ÿ˜‰ het is definitief. Ik gun haar zo’n leuke gehaakte broche omdat ze alles (behalve haken!) kan hihi

    groetjes Leslie
    http://www.wix.com/frutzzles/frutzzles

  4. ik gun hem mijn vriendin omdat ze reeds op 38 jarige leeftijd een nieuwe heup krijgt eind december
    als extra steuntje voor haar zou het zo leuk zijn !!!

  5. Ik doe zeker graag mee met de nieuwe verloting want hij is prachtig joh .
    Ik wil hem graag geven aan mijn dochter Sarine

    Groetjes van Geertje

  6. Ik wil graag meedoen voor mijn moeder, die na een tumor in haar rechter been vorig jaar, nu al weken heel veel pijn heeft aan haar linker been en weer de hele medische molen doorgaat en vervolgens deze week ook nog eens haar teen aan haar rechtervoet heeft gebroken en ook een beetje voor mijn papa die zo goed voor haar zorgt en zo intens mee kan genieten als mijn moeder post krijgt.

  7. Wat een leuk idee, graag doe ik mee voor Nancy van homemade by Nancy, ik heb haar nog nooit in ontmoet (misschien ooit?) maar via de mail al veel gesproken en vind dat ze het verdient omdat het een lieverd is.

  8. Lief idee, Nicole. Ik doe graag mee voor ~*Henny*~ (sorry, ik weet niet hoe dat werkt; een directe link plaatsen, bedoel ik :oops:), omdat ze altijd zo leuk schrijft, op haar eigen blog en op dat van anderen.

  9. dames van harte met jullie prijzen, het wordt je van harte gegunt!
    En hoppa je gaat weer lekker hahaha! Gelijk op naar de volgende! EN ja voor wie ik het gun? Goh gun het iedereen, dus weet zo snel ff niemand hoor, wil je alleen maar een hele fijne zondag toewensen, gun het jou ook heel erg, maar ja dat schiet niet echt op hihi

  10. gefeliciteerd dames,en alweer YES eentje,en tuurlijk wil ik mee doen hihihi al zou het alleen voor truusje zijn

  11. Ik doe graag mee….voor mijn zusje.
    Ze is pas getrouwd en verwachten nu hun eerste kindje.
    Ze heeft erg veel last van zwangerschapskwaaltjes dus even een bemoediging kan ze wel gebruiken…

  12. Wat een geweldig idee weer!!! ๐Ÿ™‚ En ik doe bij deze heel graag mee voor Astrid! Wat een ontzettend lieve ‘actie’ van haar!!! Denco heet haar blog en ik wil haar heel graag een keer ontmoeten!! Zij verdiend het nog veel meer dan ik ๐Ÿ˜‰

  13. Wat een leuk idee. Ik gun het mijn lieve mams, ze heeft al jaren MS en heel langzaam gaat ze toch wat achteruit (helaas…)! Ik loop deze week heel ijverig met de collectebus voor het Nationaal MS Fonds, heel dapper door de kou/mist. Maar mijn moeder is pas de ECHTE doorzetter, ze klaagt nooit. kGeloof niet dat ik ze het na zou doen, je zult het maar hebben…! En natuurlijk gun ik het ook gewoon iedereen hoor, een cadeautje is altijd leuk ๐Ÿ™‚ !!

  14. Pingback: Kaarsjes met wol en klei en uitslag RAK-blogverloting « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

