Broches van stofjes

Eindelijk heb ik weer eens met mijn stofjes gespeeld! En je moet altijd klein beginnen, dus heb ik kleine tasjes (nou ja, zonder hengsel) gemaakt en die omgetoverd tot broches.
Natuurlijk prijkt er al een op mijn tas. ๐Ÿ˜€

En dit zijn de andere vier broches die ik heb gemaakt… ze sluiten met een elastiekje om een knoopje en ze zijn nog geen 5 cm. groot.

En zo zien ze er open uit, je kunt er echt iets instoppen. Iets kleins, zoals een lief briefje of een centje ofzo… de gemiddelde inhoud van een handtas zal niet gaan. ๐Ÿ˜‰

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden! Mocht je ze net zo leuk vinden als ik (ik wil eigenlijk de uiltjesbroche op mijn vest en die met het roze bloemetje op mijn jas, en, en… maar ik probeer mezelf in te houden ๐Ÿ˜‰ ), dan kun je ze hier bestellen.
Enne, doe je al mee met de blogverloting van hieronder?

11 reacties op “Broches van stofjes

  1. Dacht nu echt dat jij een oplossing had voor mijn altijd zo zwaar wegende handtas.. maar dit is toch een klein beetje ietsiepietsieteklein. ๐Ÿ™‚

  2. wat schattig en wat een gepriegel lijkt me dan.Knap hoor .Je verzint ook steeds weer leuke dingen.

  3. erg leuk,hoe kom je er toch iedere keer weer op zo iets leuks temaken .

    Groet Geertje

Geef een reactie

