Gehaakte bloembroches

 Ik kreeg al het verwijt dat ik de laatste tijd zo weinig met stofjes doe… *sorry* Dat komt binnenkort vast weer… Ik wissel vaak af met mijn hobby’s, dan weer het één en daarna weer veel van het ander. Ook vind ik het nu ’s avonds al snel te donker om met stofjes te spelen. En haken is ook zo leuk! En dat kun je lekker voor de tv doen, kopje thee erbij of nog beter, beker warme chocomel erbij *jummie*.
Ik haakte een boel bloembroches, kijk maar:

Ik heb mezelf een roze toegeëigend.
Ze zijn ook te koop op mijn site, voor maar € 4,50, da’s toch een koopje! En nu, omdat de Sint bijna weer in het land is (ik kan niet wachten en eet al weeeken pepernoten), worden alle bestellingen vanaf € 5,00 gratis verzonden! (Gebruik code: sint).
*einde reclame*

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden! Kom maar op met die reacties!
Dan ga ik intussen lekker op de bank zitten met een theetje en een haakseltje van het één of ander.

5 reacties op “Gehaakte bloembroches

  1. Een verwijt? wat flauw zeg 😉 Hihi! Je bloemen zijn erg leuk!! En blijf maar lekker haken hoor met je warme chocomel 🙂

  2. Ik vind je creaties geweldig en kom binnenkort vast wel een blauwe bloembroche en een uiltje bij je halen!!

Geef een reactie

