Visitekaartjesblokjes

Wat krijg je als je visitekaartjes met wat lijm combineert? Juist, visitekaartjesblokjes!

Blokjes met mijn drie visitekaartjes… veel makkelijker om ze alledrie tegelijk weg te geven. 😉

En wat krijg je als je twee visitekaartjes, lijm en papier combineert? 😉 Een visitekaartjesnotitieblokje!

En als je visitekaartjes van jezelf combineert met die van anderen, beetje lijm erbij… dan krijg je reclameblokjes met visitekaartjes. Leuk om mee te sturen met o.a. bestellingen of om weg te geven. Het leuke is dat de anderen die meedoen ook de blokjes weggeven, waar jouw kaartje ook bij zit. Extra reclame dus!

Leuk idee, toch?! 😀 Maar om dit uit te voeren heb ik wel visitekaartjes nodig van mensen met een shopje of blog die mee willen doen!
Doe je mee? Kijk dan even bij het tabblad Nicollie’s spulletjes, daar zet ik alle details neer. Ook als je visitekaartjesnotitieblokjes wilt bestellen met je eigen kaartjes. 😀
Voorwaarde  is wel dat je visitekaartjes  van Vistaprint zijn (oftewel deze afmetingen heeft: 87 x 49 mm.).

En dan nog wat reclame voor mijn schoonzusje… 😉 (als we dan toch bezig zijn, hihi).
Ze heeft een site gemaakt over fotografie, één van haar hobby’s. (Ik heb gehoord dat ze ook superlekkere taarten kan bakken, maar die heb ik nog niet geproefd, hint, hint… 😉 ). Neem dus vooral een kijkje op SweetAngels.nl!

9 reacties op “Visitekaartjesblokjes

  1. leuk idee weer! ga deze blog opslaan zodat ik, als het zover komt, ook zo’n blokje kan (laten) maken!!

  2. hey nicole
    ik heb je even een mail gestuurd, ik zou het wel erg leuk vinden om mee te doen met de visitekaartjes blokjes:)
    ik heb vistaprint visite kaartjes…en een hele berg, dus dat komt he-le-maal goed uit!
    super idee van je!
    xox
    linn

  3. Wat een ontzettend leuk idee!!! Ik mail je nog 😉 En oh, taart?! Ik ga eens kijken hoor 🙂 Dikke knuf, Nancy

  4. Dat is een heel leuk idee. En zo gaan al die creatieve zielen dan in de ronde… reclame zonder reclame te maken. Leuk gevonden. 🙂

Geef een reactie

