Trippel & Trappelagenda

Ik kocht een paars-groene agenda met insteekhoesjes en maakte er een Trippel & Trappelagenda van…

Met in elk insteekhoesje een Trippel & Trappelkaart op een stuk gekleurd karton en aan de achterkant één van mijn visitekaartjes of een T&Tkaartje.

Mijn nieuwe visitekaartje hoort er natuurlijk ook in…

De agenda is nu al ingepikt door 2 muisjes en hun oppas… *ik noem geen namen* 😉

 

16 reacties op “Trippel & Trappelagenda

  1. Hey, wat een leuke agenda! Waar zijn ze te koop als ik vragen mag (bloos)

  2. De agenda heb ik bij het Kruidvat gekocht voor maar 3,99 euro. Gaan jullie nu ook een Trippel & Trappelagenda maken? 🙂

  3. Wat leuk! Als ik ein-de-lijk m’n rolstoel terug heb (áls ik ‘m ooit terug krijg 😈 #frustratiepuntje) ga ik er meteen mee richting Kruidvat. Ga ik ‘m hartstikke volplempen met foto’s van m’n crea’s en iedereen die ik lief vind.

  4. Owh, maar dit is een hartstikke leuk idee!

    Een geweldige agenda -als ik mezelf in een muis kon veranderen, had ik em ook ingepikt haha-

    groetjes Corine

  5. Wat een leuke agenda is het zo! Mijn huidige agenda (van de Hema) is ook een klein beetje van T & T want hun foto zit in het mapje op de omslag en op de pen in de ringband staan ze ook… maar dit is nog veel leuker! Morgen dus linea recta naar het Kruidvat!!!!

  6. Oooh, wat weer gaaf!! Een heuze T&T agenda. Ik kan echt jaloers worden op je creativiteit.

    Groetjes Audrey

  7. Hey! Die is echt leuk geworden!!
    Haast zonde om in te schrijven, maar ja das altijd mijn probleem bij mooie agenda’s en notitieboekjes, hihi.

    Lfs, Lies

  8. o nicole deze agenda moet je in produktie gaan nemen, wat een schatje!!
    en ja natuurlijk mogen die 2 hun eigen agenda inpikken, ze dachten vast dat deze voor hun was…toch?
    xox
    linn

Geef een reactie

