Uiltjessleutelhangers, colsjaal en uitslag blogverloting

In opdracht heb ik twee uiltjes gehaakt en er sleutelhangers van gemaakt (vilt erachter, lintje met sleutelhangerring eraan).
Als het goed is, vallen ze vandaag bij de opdrachtgeefster in de bus, ik hoop dat ze goedgekeurd worden. 😉

En anders mag ze ze terugsturen en houd ik ze lekker zelf, hihi…

De afgelopen tijd heb ik ook nog een colsjaal gehaakt, in lekker fel roze.

Verder ben ik wristwarmers (polswarmers, handschoenen zonder vingers) aan het haken, ik heb er al 1,5 af en nu is mijn wol op! Aargh! Hopelijk kan ik gauw een wolletje bijhalen, want 1,5 wristwarmer draagt ook zo raar. 😉 De gebreide sjaal voor schoonzusje is af, de ami voor vriendlief nog niet (die is zo saai in het grijs… dat haakt niet zo gezellig 😉 ) en ik heb alweer nieuwe ideetjes om te haken.

En dan nu de uitslag van de blogverloting!
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties, daar doe ik het voor! 😀

De winnares is geworden… Leslie Martens!
Gefeliciteerd Leslie! Ik hoop dat je er blij mee bent! Mail je me je adres?
Het is nog een verrassing welk meetlintkussentje ik opstuur… 😉

 

14 reacties op “Uiltjessleutelhangers, colsjaal en uitslag blogverloting

  1. leuk zijn die uiltjes he! Heb het patroontje (bedankt voor het delen!) ook gekocht en er al enkele gemaakt. Zó leuk!
    Sjaal is ook erg leuk én warm deze dagen.

    liefsf Leslie

  2. leslie proficiat hoor je bent een bofkont en jij bedankt voor de verloting hoor! En wat zijn je uiltjes schattig joh, vooral de paarse! Hoop voor je dat ze ze terugsturen hahaha

  3. Leslie, bofbips, van harte proficiat! 😀
    Enne… die uilen-sleutelhangers vallen vast wel in de smaak, dus als je er zelf ook zo eentje wilt, moet je die waarschijnlijk gewoon gaan haken. Weinig kans dat ze ze terugstuurt. 😉

  4. Wat een lekkere en mooi sjaal/col heb je gemaakt, mag ik weten welke wol je daarvoor hebt gebruikt, ziet er erg mooi uit.

    En de uiltjes……….te leuk….ik ga snel op zoek naar het patroon want die wil ik wel in mijn collectie hebben:-)

  5. hihi die uiltjes zijn zo snoezig!!!

    proficiat aan de winnaar! weer geen geluk gehad *zucht* ‘k zal er zelf eentje moeten maken :oD

  6. Aah die uitljes zijn echt te schattig. Ik zou hem dan mega groot willen hebben..denk denk dat word een nieuw projectje 😉

    En die col niet te vergeten..niet mijn kleur mij is echt gaaf!

  7. Lief zijn ze, die uilen-hangertjes! Ik zou zeggen, haak nog even door voor in je shopje!

    De shawl is ook kei-leuk! (allebei Brabo’s, dus dan mag je ‘kei’ zeggen. Hihi)

    Ja, goed bezig! 🙂

  8. Leuk die uiltjes ;)…en hihi…1,5 wristwarmer…dat draagt idd raar…maar who knows…creeër je een nieuwe trend 🙂

    Felicitaties voor de winnares van je giveaway

  9. Jaaaaaaaaaaaaa ze zijn de goede kant op gevlogen en vandaag warm onthaalt!
    Aahaa en Oehoe hebben besloten op mijn sleuteltjes te passen eentje is Oehoe is meer een buiten uiltje en wil graag mee aan mijn fiets en Aahaa is meer van het binnen zijn en hangt dus aan de huis en auto sleutels

    En nee ik stuur ze niet terug want ze waren helemaal uitgeput van de lange vlucht deze kant op want het zijn nog maar jonge uiltjes!

    Super bedankt voor het snelle haken was veeeeel sneller dan ik had verwacht en ben dus helemaal happy!!!

  10. hi nicole
    wat een leukerdje die sleutelhanger:)
    je col sjaal vind ik ook errruuugg leuk, waar heb je het patroontje vandaan?
    liefs
    xox
    linn

Geef een reactie

