Granny square kussen voor de buuf en Nicollie-visitekaartjes

Mijn buuf houdt ook erg van gehaakte spulletjes, maar dan meer in de retrostijl.
Ik had laatst beloofd om een kussen voor haar te haken. Het begon al met het uitzoeken van de kleurtjes wol, ik geloof dat ik wel een half uur in de winkel heb staan te twijfelen… wat is het toch moeilijk om kleuren te combineren waar je zelf niks mee hebt. De buuf houdt meer van retrokleurtjes namelijk. Onbegrijpelijk toch, dat niet iedereen van roze en paars houdt?! 😉

En dit is ‘m geworden… de foto is niet zo mooi, maar ik moest ’s avonds nog snel een foto maken, aangezien hij af was op het moment dat we over een kwartier bij de buuf en de buurman (buum?) op de koffie werden verwacht.

De hoes van het kussen heb ik gemaakt van zwarte stof. Gelukkig was de buuf er erg blij mee! 😀

En dan de visitekaartjes… ze zijn toch anders geworden dan ik laatst liet zien. 😉
Ik bedacht me dat ik wel kaartjes met folie zou willen, dus heb ik mijn lieve schoonzusje maar weer aan het werk gezet (en omdat ik me daar weer schuldig over voelde, ben ik nu een sjaal voor haar aan het breien 😉 ). Afgelopen zaterdag heb ik ze besteld bij Vistaprint en vandaag werden ze al bezorgd! Ik ben er erg blij mee! 😀 
Wederom heb ik aan de voorkant geen “reclame” gezet, die staat aan de achterkant, zodat ik de kaartjes ook voor andere doeleinden kan gebruiken. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Enne, mocht je een stapeltje willen ontvangen om uit te delen, dan hoor ik het graag! 😉 Heb er tenslotte maar liefst 500 besteld, dus jullie mogen best meehelpen met opmaken, hihi…

En mocht je je afvragen wat er op Nicollie.nl te zien is, neem dan gewoon eens een kijkje! Of blijf gewoon naar mijn blog kijken, want dat is precies wat je dan ziet. 😉
Morgen loopt de blogverloting af, dus wil je nog meedoen, kijk dan even hier!

7 reacties op “Granny square kussen voor de buuf en Nicollie-visitekaartjes

  1. Oh leuk leuk leuk en tja ik ben ook roze paars zoals je weet maar vriendlief dus niet dus heb het aangepast in huis op paars met grijs en wit… moet toch wat he!

    Enne ander woord voor buurman is Buur 🙂

    Kaartjes zijn super! enne je stuurt maar wat mee met de uiltjes ik deel wel wat uit!

  2. *mijn buur houft ook van gehaakte spulletjes…* ja hallo wie niet! Leuk je kussen joh, al zou ik zelf meer voor roze en paars gaan *fluit*
    En *slaat zich voor haar hoofd* 500!!! kaartjes, ojee ja das waar je had er nog geen hihi. Vind de sleutelhanger die je van visite kaartjes maakt wel heel erg leuk hoor, dus ik zou er nog maar een paar bij bestellen hihi al zijn ze wel heel erg leuk geworden!

  3. Het kussen is hartstikke mooi geworden. Je buurvrouw is vast blij met zo’n buurvrouw. Persoonlijk vind ik paars en roze ook mooier, gelukkig houden andere mensen van andere kleuren anders werd het zo’n roze wolk. groet Petra

  4. he hallo,

    ze zijn mooi geworden hoor… maar ik zal ze binnenkort wel in het echie zien.. op jullie mam dr verjaardag bijvoorbeeld… ben benieuwd naar me sjaal word het al wat… enuh je hoeft jezelf niet schuldig te voelen hoor… ik kom ook nog wel voor dingen bij jou vragen… eventueel een leuk schattig kussentje gehaakt voor op jainys kamertje… ze krijgt straks een hoog bed met daaronder een tent en daar moeten nog leuke kussentjes in komen… maar daar hebben we het nog wel is over 😉 … komt nog wel… voorlopig mag ze nog in haar ledikant slapen dus…

    groetjes en een kus van jainy

  5. Wat een té schattige kaartjes weer! Je hebt toch zeker ook wel alvast een stapeltje aan de buuf gegeven? Die móet wel enthousiast zijn over zo’n crea buurvouw als jij!

  6. hebbe 😉 leuk zijn ze geworden!!! Echt heel mooi!!! En fijn dat de buuf er blij mee was. Kan ook niet anders natuurlijk 🙂

  7. Ik kwam je weblog tegen op de weblog van Goitske en toen dacht ik van he waar ken ik haar van… maar dat is van het sieradenforum :D. Ooit lang geleden, hahaha, toen ik nog inspiratie had om dat soort dingen te doen. Je hebt weer super leuke dingen gemaakt in de tussen tijd zie ik al wel.

Geef een reactie

