Uiltje, visitekaartjes (alweer!) en Freubelfavoriet

Op Pinterest (jaja, ook ik ben verslaafd, ik geef het eerlijk toe πŸ˜‰ ) kwam ik een superschattig gehaakt uiltje tegen.
Ik ben zo brutaal geweest (ahem) om de maakster te vragen of ze er ook een patroontje van zou willen verkopen en dat wilde ze!
Dus ben ik aan de slag gegaan met mijn wolletjes en dit is het resultaat:

Schattig he! πŸ˜€ Erg leuk om als applicatie ergens op te haken of er een hanger van te maken (met een stukje vilt erachter). En hij is zo klaar!
Het patroontje kun je vinden in Greta’s winkeltje. (Enne, mocht je niet kunnen haken; ze verkoopt ze ook kant-en-klaar πŸ˜‰ ). Ook schattige vogeltjes trouwens.

En dan het volgende leuke nieuwtje. Mijn lieve schoonzusje heeft visitekaartjes voor me ontworpen! Lief he! πŸ˜€
Dit is hem geworden… nu nog even wachten op een leuke aanbieding bij Vistaprint en dan ga ik ze bestellen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

En dan als laatste… mijn tutorial op Freubelweb is Freubelfavoriet van de week geworden! Jippie! πŸ˜€ Dat betekent dat hij het meeste is bekeken van allemaal! *trots*

Zo, dat was het weer voor vandaag. πŸ˜‰ Binnenkort weer meer gehaakte spulletjes. En vast ook andere dingen, ik heb een hele lijst van wat ik wil maken, nu nog de tijd vinden… (jaja, wat minder tijd op Pinterest doorbrengen wil ook wel helpen, ik weet het… *zucht* πŸ˜‰ ).

11 reacties op “Uiltje, visitekaartjes (alweer!) en Freubelfavoriet

  1. Hey dat is super om te horen! Natuurlijk is jouw freubeltje het meest bekeken. Iedereen is er meteen heen gegaan haha. het is ook erg leuk!

    Dat uiltje ook, precies wat ik zocht. harstikke bedankt voor het delen, ik ga het patroontje gelijk kopen!

    liefs Leslie
    Je visitekaartje is ook toppie! niks aan veranderen!

  2. Jaaa dat uiltje ben ik ook tegen gekomen. Super schattig.
    Leuk dat je freubelfavoriet bent geworden. Gefeliciteerd!
    Je kaartjes zijn ook weer erg leuk.

  3. Ik heb de 17de nog een mailing gehad van Vistaprint. “Alles gratis”. Dat geldt uiteraard alleen voor de standaard kaartjes, maar voor eigen foto en logo is de prijs € 9,98. Is dat interessant of hebben ze wel eens goedkopere aanbiedingen? Ik gebruik zelf altijd templates van Vistaprint zelf, dus ik weet niet wat de normale prijzen van custom made kaartjes zijn?

  4. Super leuk uiltje! Wil ik ook kunnen maken, maar t haken lukt nog niet helemaal.. = ) Visitekaartje vind ik ook erg mooi geworden!

  5. Wat een geweldig uiltje!!! Misschien toch de haaknaalden weer eens te voorschijn halen, na al die jaren πŸ˜‰
    De visitekaartjes zijn echt jou! Heel erg leuk!!
    En het is natuurlijk erg leuk voor je dat je freubelfavoriet bent geworden!

  6. Vistaprint, doe het niet! Ga gewoon naar je lokale drukker/printer πŸ™‚
    Anders is het zonde van zo’n ontzettend leuk kaartje πŸ˜€
    xo,
    wink

  7. Oooh wat leuk allemaal!!!! ik ga gelijk even naar de site kijken moet nog een nieuwe sleutelhanger hebben en dit is wel heel hip!

  8. onee hΓ© komt ze weer met haar visitekaartjes whahaha, jij verzuipt er onder hand in, ben benieuwd hoe lang(eh hoe kort dus hihi) het duurt voordat je ze besteld, maar hij is wel leuk geworden!
    En dat uiltje, wat een scheetje zeg, zo leuk! Echt geslaagd hoor! Enne tuurlijk is jouw tuut het leukste, had ik je ook wel kunnen vertellen!

Geef een reactie

