Nicollie.nl – Freubelweb – *Blogverloting*

Vandaag heb ik drie leuke dingetjes te delen!
Als eerste dat jullie mijn blog vanaf nu ook kunnen lezen via Nicollie.nl! Hoe leuk is dat?! Dat vraagt natuurlijk om nieuwe visitekaartjes (Je kunt maar een excuus hebben, kuche… 😉 ). Ik wil ze iets anders dan de visitekaartjes die ik voor Nicx.nl heb, maar wel met Nijlschaap erop. Ik bedenk nog even hoe ik dat precies wil, misschien iets met een getekend fotolijstje waarin de foto van Nijlschaap hangt op een roze of paarse achtergrond met logo, maar ik ben niet zo goed in digitale ontwerpjes, dus het is even afwachten of dat gaat lukken. En anders verzin ik hopelijk vast wel iets anders leuks.

Het tweede leuke nieuwtje is dat mijn tutorial van het granny square meetlintkussentje op Freubelweb staat! Jeej! *blij*

En het derde  leuke nieuwtje is dat dat vraagt om een blogverloting! (Je had het al kunnen lezen in de titel van dit berichtje natuurlijk… 😉 ).
Ik verloot één van de drie (onderstaande) granny square meetlintjes waarvan de tutorial op Freubelweb staat!
Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een reactie achter te laten. Het mag een leuke, lange reactie zijn (ik vind het altijd zo leuk om jullie reacties te lezen), maar dat hoeft niet. 😉 Het zou leuk zijn als je een linkje naar deze blogverloting op je blog zet, maar ook dat hoeft niet.
Op 27 oktober a.s. maak ik de winnaar bekend.
Enjoy!

41 reacties op “Nicollie.nl – Freubelweb – *Blogverloting*

  1. ik vind ze echt zo schattig! leuke tut ook alleen heb ik zelf geen zin om hem te maken dus…..;)

  2. Hoi Nicollie, wat een leuk nieuws weeral!
    Haha, en die visitekaartjes, dat is ook leuk om je mee bezig te houden, dat hoort er gewoon bij 😉

    En ja, ik vind je meetlintjes zo ongelooflijk schattig, dat ik heel graag wil meedoen aan de verloting!

    Ciao!

  3. Het grappigste van alles is dat ik het 2e al wist 😀 Helemaal zélf achter gekomen haha. Omdat ik vandaag op mijn werk in mijn pauze (kuch) op zoek was naar leuke tuts. Ik kwam op freubelweb terrecht en dacht ‘hey dat plaatje komt me erg bekend voor!!’

    Super leuke site, had me de link al naar thuismail gestuurd. Wat een toeval zeg.

    Ben uiteraard erg benieuwd naar je nieuwe visitekaartje. je omschrijving klinkt in ieder geval goed!
    Succes en liefs Leslie
    PS ik kan niet inloggen met google web?

  4. Hey Nicolle,
    Ik doe ook een gooi naar zo’n mooi meetlintje. t.z.t. zien we ook je visitekaartejs tegemoet.
    Groet van Liesbeth

  5. Ik doe ook mee, ik vind die met de uiltjes op de achterkant echt heel mooi! Wat knap dat je zelf patronen kan maken. Groetjes Esther

  6. Op twitter zag ik je blog(actie). Zelf ben ik nog niet zo lang blogger en ik vind het leuk om anderen te volgen en natuurlijk hoop ik ook wat meer volgers te krijgen. De dingen die ik hier op jou blog zie, spreken mij erg aan want ik haak, naai, freubel, enz. ook graag. Ik ga een link naar jouw actie op m’n blog zetten.

    Groetjes,
    Janny

  7. Ja dat is natuurlijk een felicitatie waard. En een blogverloting natuurlijk.
    Je kunt trots zijn op jezelf. En aangezien ik het meetlint heel erg leuk vind, doe ik graag mee met de verloting.En als ik dan mag kiezen, wil ik heel graag een blauwe winnen( eerste op de foto ) succes met het ontwerp van je nieuwe kaartje. groetjes Petra

  8. Ha Nicole,

    wat een geweldige nieuwtjes weer allemaal!! Net als de andere dames ban ik natuurlijk heel benieuwd hoe je nieuwe visitekaartjes uit gaan zien… vast en zeker weer geweldig!

    Ik doe heel graag mee met de verloting; en als ik een voorkeur mag aangeven… die met de uil! Zooo schattig!!

    Groetjes
    Gertie

  9. Dag Nicole,
    Een blog verloting….mjammie…natuurlijk doen we mee naar een gooi om in het bezit te komen van zo’n leuk meet lint.
    bedankt voor al die leuke verrassende mail/blogjes van jou,hoe heb je er tijd voor om dat allemaal te verzinnen en ook nog uittevoeren en dan ons er ook nog in willen laten delen!!
    Veel succes en nog maals bedankt voor al die leuke ideeën.

    mvg Annie

  10. Pas maar op dat jij vannacht niet wakker ligt. Van het denken over je nieuwe visitekaartjes en van blijdschap. 😉 Wat leuk meid! En hoe leuk zou het ook zijn om zo’n leuk meetlintje van jou te winnen. Ik ben nu eeuwig en altijd mijn meetlint kwijt en ik heb zomaar goede hoop dat jouw exemplaar dusdanig in het oog springt dat ik ‘m niet meer kwijtraak. Komt nog bij dat er een handig lusje aanzit waarmee ik ‘m natuurlijk onmiddellijk naast mijn huiskamerbedje hang. Kortom: je hebt ‘m eigenlijk gewoon voor mij ontworpen. :mrgreen:

  11. wat een leuk kadootje weer ! Ik ga graag voor het derde, da’s een erg mooie en erg typische nicole-combinatie 😉 .
    En ik kijk uit naar je nieuwe visitekaartjes ( ik bestelde er namelijk ook net nieuwe, dus ben ik daar effe op gefixeerd )

  12. wat een leuk nieuws weer, en wat gaaf dat je op freubelweb staat, maar je maakt en verzint ook zulke leuke dingen.
    Ben benieuwd hoe je visitekaartje uiteindelijk gaat worden, maar die zien we zeker hier voorbij komen. Als ik moet kiezen (vind ze allemaal heel leuk) ga ik uiteindelijk toch voor de derde!!Succes met het bedenken en ontwerpen van je visitekaartje!!(zal een linkje plaatsen)

  13. Ik vind ze ontzettend leuk en je actie ook weer! Enne aangezien mijn naaimachine niet meer bij mij wou wonen en ik nog op jacht moet naar een andere en het haken nog steeds niet geleerd heb wil ik natuurlijk dol graag eentje van jou winnen!

    En natuurlijk als ik win maak ik een berichtje op mijn blog hier over, had je trouwens ook al bij het verhaaltje over de sjaals gezet 🙂

  14. he hallo,

    wat een leuke meetlindjes heb je gemaakt… vooral de roze gehaakte vind is top… wat ben je toch handig met dat soort dingen…

    ik ben dat dan weer niet jammer genoeg… maar weet je wat ik wel heel goed kan…. DINGEN ONTWERPEN…. dus als je hulp nodig heb met je visitekaartje…. dan weet je me te vinden he…

    groetjes en een dikke kuzz van jainy

  15. Hoi hoi,

    toen ik die meetlintjes voor het eerst zag bij jou wask er helemaal weg van. Knap gemaakt, hoe verzin je het….gaaf! Ik ben daar weer niet zo heel erg handig in, maar ieder heeft weer iets anders wat hij/zij goed kan.
    En wat een leuke actie, daar wil toch iedereen aan mee doen?
    Veel suc6 met je visitekaartjes ontwerpen/verzinnen….leuke klus 🙂

    Groetjes An

  16. Ze zijn ook erg leuk!! Ik doe graag mee met de verloting.
    Ik volg je al een tijdje, je zet altijd hele leuke dingen op je blog!
    Ben altijd weer benieuwd als je iets nieuws op je blog hebt gezet.
    Ik ga ook een link plaatsen op mijn blog.
    Op mijn blog ga ik ook een give away verloten. Als je zin hebt moet je maar eens een kijkje nemen.

    Groetjes Annemiek
    -tante tonnie-

  17. Hoi, Wat een geweldig freubelnieuws 😉 Ik had je tutorial al opgeslagen om binnenkort als mijn eigen hobbykamertje klaar is dit handige kussentje te maken. Maar voorlopig nog druk met de slaapkamertjes van de vier meiden. Naast haken en breien, naai ik ook erg graag, dus een superhandig artikel en zo ontzettend schattig om te zien. Dus ik doe graag mee aan de verloting (weet niet of je een voorkeur mag doorgeven, maar de paars/roze vind ik helemaal het einde 😉

    Daarnaast wil ik je nog zeggen dat ik jouw blog echt altijd met veel plezier lees (nee dit keer geen geslijm, maar oprecht en eerlijk). Ik bewonder jou (en de vele anderen) die naast het maken van al die creaties nog tijd weet te vinden om je blog up to date te houden inclusief het schrijven van tutorials inclusief foto’s. COMPLIMENTEN!

    Ik zal een vermelding op mijn blog zetten.

    Warme groet, Manuela

  18. Nou heb ik altijd een rolbandmaat in mijn tas (echt waar!) voor het geval ik per ongeluk bij Ikea rondloop en iets zie waarvan ik niet weet of het gaat passen in dat hoekje in mijn kamer. bijvoorbeeld. Die meetlintjes van jou zijn meer voor die sluimerende wens weer eens wat meer te gaan doen met modemaken (naast tekenen, schilderen, breien, lezen), want het kussentje kun je volgens mij heel goed gebruiken om wat spelden in te prikken. Het is de tijd……
    Groet,

    Marja

  19. Ik doe ook graag mee met de verloting. Wat weer een leuke dingen heb je. Op freubel net ben ik ook gelijk even gaan kijken. Wat een leuke site ook weer en zo leuk dat je daar staat met je meetlintjes.

    gr Karla

  20. met zo’n verloting doe ik graag mee.. erg leuk en orgineel die meetlint,
    erg leuk zeg dat je ook op freubel net sta..
    vind ook super verzonnen knap gemaakt.

    groetjes heleen

  21. wat een leuke lintmeterdingetjes!!! daar kan je al eens mee uitpakken hé! Graag 1 lotje voor de loterij voor mij aub :o)
    Ik zet ook een linkje op mijn give-away paginatje … vind give-aways zo zalig om nieuwe blogjes te leren kennen!!!
    Als je een lekker lange tetterreactie wil dan wil ik gerust eens heel mijn leven beginnen vertellen hoor maar dat gaat misschien te ver :o) … je mag natuurlijk altijd eens op mijn blogje langskomen om te piepen :o)
    Allé, je loopt maar eens binnen bij me! Ik zal hier alleszinds nog wel wat vaker komen aanwaaien!!!
    Groetjes,
    Saskia

  22. ojee, jij verzint ook ieder excuus ook hé om nieuwe kaartjes te maken whahaha echt iets voor jou! Maar wel lekker handig dat je alles op één website heb gezet, nouja blijf het hier wel lekker volgen net zo makkelijk!
    En leuk hé dat andere website interesse tonen in jouw werkjes, vind ik zelf ook altijd zo’n eer(niet dat dat mij nou zo vaak is overkomen hihi)
    Enne nou ga je die grappige (schrolt even terug) granny square meetlintjes verloten, joehoeeeeeeee daar ga ik eens even een heeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeeeeeee langeeeeeeeeee reactie voor geven hihi, ben al aardig op weg ondertussen, maar ga nog efkes door, u vraagt wij draaien eh typen hihi. Maar ja nu moet ik natuurlijk wel efkes iets verzinnen om hier neer te typen, maar ja op de zaterdag ochtend ben ik nu niet zo heel erg creatief. Ik kan wel hier aan mijn kids vragen wat ik neer moet zetten, maar die zitten hier ook een beetje duf voor zich uit te staren, het was een beetje laat voor hun gisteravond(zo het schiet al een beetje op hahaha). Kan ook wel een leuke mop vertellen, mmmmm even verzinnen hoor…

    Roodkapje is op weg naar Grootmoeder wanneer ze plots wat weggedoken achter een struik, de grote boze wolf ziet zitten. “Oh, wat heb jij toch een grote ogen”, zegt ze. Waarop de wolf meteen wegrent. Een 10 meter verderop ziet ze dezelfde grijze wolf op, verscholen achter een boom. “Oh, wat heb jij toch een grote oren”, roept ze hem weer toe. Alweer zet de wolf het op een lopen. Roodkapje vindt het gedrag van de wolf nogal raar maar gaat weer. Na weer zo’n 100 meter, ziet ze opnieuw de wolf, ditmaal half weg gedoken achter een enorme wegwijzer. “Oh,wat heb jij toch een grote en scherpe tanden”, roept ze hem toe. Waarop de wolf helemaal te voorschijn komt en huilt: “Wanneer ga jij me Nu eindelijk eens rustig laten schijten!”

    zo we zijn er weer hihi. Nou het begint inmiddels al aardig een lange reactie te worden, dus ik denk dat ik er maar een punt aan gaat breien(ja net als die wolf hahaha) oeps sorrie. Maar ik ga er van tussen, wil je nog even een fijn weekend toewensen, ik ga in ieder geval vandaag rotterdam onveilig maken en hoop dat ik daar nog wat leuke lappies kan scoren, dus toedels!

  23. Wat een superleuke meetlintjes! Zo eentje zou wel handig zijn, want ik verlies de mijne altijd wel ergens (ik heb er intussen al 3 liggen, maar ik weet er maar eentje zijn 🙂 )

  24. wat leuk weer jij blijft ook altijd lekker crea bezig
    mijn naaimachine was kapot
    maar heb van man lief een nieuwe gekregen
    dus kan ik die leuke tutorials van jou gaan uit proberen
    en ja kan daar altijd een meetlintje bij gebruiken lol
    en meid blijf proberen met je visite kaartjes jou kennende gaat je dat nu ook weer lukken

  25. Wow ! Zulk mooie meetlintjes en nog super handig ook. Wie wil daar nou geen kans op maken ? … Ik wel natuurlijk en daarom doe ik heel graag mee 🙂 Ze zijn alle 3 even leuk … kan niet kiezen … Als ik win mag jij voor me kiezen 😉
    Grtjs Hellen
    (hellensenden at hotmail dot com)

  26. hoi nicole,

    wat een geweldig leuk nieuws weer! 🙂
    ik vind de meetlintkussentjes helemaal geweldig en uiteraard ook je tutorial hiervan!

    ik doe heel graag mee met je blogverloting en anders kan ik natuurlijk altijd nog eens proberen ze zelf te maken adhv je tutorial 😉

    (ps ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen voor je 😉 niet omdat het moet maar omdat ik het leuk vind :))

    lieve groetjes
    Naomi

  27. Weer een superleuke giveaway.. Ik moet ook maar eens beginnen met haken, ziet er super leuk uit! Vind dat jij altijd erg mooie dingen haakt, erg inspirerend. Heb laatst al 2 haaknaalden gekocht, nu nog wolletjes en een hele makkelijke uitleg ; )
    Ik doe graag mee met deze give away, de linker (blauw = lievelingskleur) vind ik de mooiste..

    Groetjes, Anne

  28. Pingback: Vacance en France « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  29. Leuk nieuws weeral! Ik doe ook graag mee voor zo’n super mooi en handig meetlintje! Vele groetjes en geniet nog maar even na van jullie super reisje!
    Groetjes
    Fran

  30. Ik doe ook graag mee voor zo’n leuk meetlintje! Die kleurtjes(L)

    Mooie blog verder!

    Groetjes, Tessa

  31. Ik doe heeeeel graag mee met de verloting!!
    je maakt altijd geweldig leuke dingetjes.
    voel me altijd zo creatief na een bezoekje bij jou!!
    maak dus graag kans op zo’n super leuk en lief meetlintje!!
    veel succes overal mee!
    groetjes miranda

  32. Pingback: Granny square kussen voor de buuf en Nicollie-visitekaartjes « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  33. Ha Nicolletje, Wat ben je toch weer lekker bezig met al je fröbeldingetjes. Heb het je al eens eerder gezegd maar jouw fantasie is grenzeloos en geweldig! Nu weer de geboorte van het nijlschaap en ingepakte meetlintjes. Hoe verzin je het! Inmiddels maar een abbo op je blog gemaakt want uit mezelf opzoeken komt er niet van. Daardoor weet ik nu dus ook dat je een blogverloting hebt en ik wil graag nog meedoen. Met je spiegeltje oogst ik leuke reacties.
    Nou meis, tot ziens maar weer.
    Groetjes!!!!
    Renée

  34. Hallo Nicolle,

    Met veel plezier lees ik altijd je blog. Was ik toch bijna vergeten om met deze verloting mee te doen. Dacht dat ik nog wel even tijd had hahaha. Maar goed, op de valreep doe ik dus mee. Veel succes met je blog en ik kijk alweer uit naar je volgende maaksel.

    Groetjes, Akke

  35. Wat een leuke meetlintjes zo :)…nog nooit eerder gezien joh, maar ja dat zou gewoon kunnen komen door het feit dat ik wel vaker wat mis hihi…

    iEen linkje plaats ik ook nog

    groetjes Corine

  36. Pingback: Uiltjessleutelhangers, colsjaal en uitslag blogverloting « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

