Gehaakt uiltje

Ik vond dit zo’n schattig uiltjeshaakpatroontje, dat ik hem wel moest kopen. Maar ik mocht het uiltje pas haken nà de kunstmarkt. Streng he… 😉
Ik kocht het patroontje hier.
Gehaakt in mijn favoriete kleurtjes, perfect passend bij dit kussen en gehaakt met mijn favoriete granny squaresteek.

Nu ben ik bezig met nog een grannys squarekussen én een ami voor vriendlief (jawel, nog één in opdracht!) en voor hierna of tussendoor heb ik nog meer ideetjes.

Enne, Nancy heeft haar prachtige knopenringen te koop! Neem snel een kijkje voordat ze allemaal verkocht zijn! Op de kunstmarkt gingen ze als zoete broodjes!

P.S. Wat een boel linken in dit berichtje. Nou ja, hebben jullie wat te klikken. 😉

13 reacties op “Gehaakt uiltje

  1. O Nicole, wat een snoepie. Uilen zijn helemaal in de laatste tijd, en ik vind deze wel héél erg leuk! Ben erg benieuwd welke ami je ‘in opdracht’ gaat maken. 😉

  2. wat een lieffie, uiltjes zijn helemaal HOT momenteel geloof ik….

    Zag gister ook zulke leuke uiltjesstof, niet gekocht, maar na het zien van dit uiltje ga ik denk ik alsnog voor de bijl………..

    X
    simonet

  3. Hij is ontzettend leuk!! vooral door je grote haaknaald en garen!! super!! en dank je voor je linkje 😉 knuf!!!

  4. Dit uiltje is echt heel leuk! Deze is nieuw voor mij.
    En die kleuren vind ik ook geweldig!

    Groetjes Simone

  5. Zit ik zo even op je blog te kijken, komt ik dit prachtige uiltje tegen, ik ben gek op uiltjes, waar heb je het patroon vandaan ? Ik zou hem graag kopen ook !

    Groetjes,
    Anneke.

  6. Ow sorry, ik zag het al, het staat keurig aangegeven, ik ga gelijk kijken…

Geef een reactie

