Kadootjes en een gehaakte bloemetjesbroche

Zo’n kunstmarkt met vriendinnetjes is niet alleen erg gezellig en goed voor de verkoop van je spulletjes…
Ik heb ook nog supermooie kadootjes gehad! *blij*

Van Nancy kreeg ik deze zpagetti cupcake, ze had hem op haar kraampje staan en gelukkig 😉 niet verkocht en omdat ze zag dat ik hem zo mooi vond, mocht ik hem meenemen! (foto geleend van Nancy, de cupcake staat links).

En van Wanda, die ons op zondag van morele steun kwam voorzien, 😉 kreeg ik allereerst deze supermooie glaskraal op een naaimachinespoeltje! (Een perfect kadootje voor iemand die van spelen met stofjes houdt). Daarna kreeg ik de zilverglaskraal, die had ik een tijdje geleden al bewonderd en toen was ik er al verliefd op geworden en nu kreeg ik hem zomaar! 😀

Verder had ik op het laatste moment voor de kunstmarkt nog een aantal broches gemaakt, waaronder deze:

Hij pronkt al op mijn eigen vestje. 😀 Ik heb twee bloemetjes gehaakt, twee lintjes geknipt, een ketting lossen gehaakt en een knoopje van stof gemaakt en dit alles aanelkaar genaaid, brochespeldje erachter en klaar!

Ben weer benieuwd naar jullie reacties!
Ik kan zelf momenteel nergens een reactie achterlaten, hoop dat het snel wordt opgelost. Dat jullie niet denken dat ik zo ongezellig ben. 😉

8 reacties op “Kadootjes en een gehaakte bloemetjesbroche

  1. wat een prachtige kralen heb je gekregen! lekker, he, zo verwend worden 😉 . De cupcake foto zie ik helaas niet… ;-(

    en de broche die je hebt gemaakt is erg leuk!

  2. Wat een mooie kralen! Die naaimachine-spoeltje-kraal zag ik ook al ergens op een ander blog, maar ik weet niet meer welke (ik denk die van Wanda?) en ik vind ‘m zó origineel!
    Je broche is ook lief!

  3. leuk al die kadootjes aan elkaar, hier ben ik ook al zo lekker aan het uitdelen hihi. En die broche is inderdaad erg leuk, zal je best wel mee lopen te pronken!

  4. Ja, nu is hij er wel hihi! Ik zag hem eerst ook niet 😉 Lief hoor dat je hem nog even wegzet hier! Ik ben ook zo blij met mijn kralen en nu ben ik nog die andere leuke gele vergeten!! Mijn hoofd is net zo’n vergiet!! typte al vergeit! Dit weekend eens goed uitrusten 😉 dikke knuf!!! Nancy

  5. Wat een heerlijke kadootjes. 🙂 De broche is trouwens ook heel erg gaaf!

    Ik lees het meer, de problemen met reageren. Ik heb het ook, (hopelijk gaat deze reactie goed…)

    Groetjes Audrey

Geef een reactie

