Buttons & Kunstmarkt

Voor de Kunst- en kadootjesmarkt ben ik vandaag druk bezig geweest… ik kan daar zo van genieten! Nu maar hopen dat ik ook wat ga verkopen, anders staat mijn huis daarna wel erg vol, haha… (Kan ik altijd thuis nog een winkeltje beginnen 😉 ).

Ik heb een heleboel buttons gemaakt…

… van een aantal buttons heb ik hangertjes gemaakt voor buttonkettingen…

… verder heb ik nog wat nieuwe setjes buttons gemaakt (ze staan ook al op de site en de aanbieding in het berichtje van hieronder geldt nog steeds 😉 )…

(de buttons en hangertjes met de bomen zijn nieuw – ben er helemaal weg van!)
… en met de rest heb ik goodies voor de goodiebags gemaakt. Nancy en ik gaan 20 goodiebags maken met allerlei kleinigheidjes van webshops-leuke reclame dus- en geven de goodiebags weg aan onze klantjes. Hopelijk zijn we er zó doorheen. 😉 Mocht je ook mee willen doen, mail me dan even!

 

En verder kreeg ik net de flyer van de Kunst- en kadootjesmarkt in mijn inbox. Kijk eens hoe leuk!

7 reacties op “Buttons & Kunstmarkt

  1. Mooi hoor! en ik ben het met je eens, die boompjes zien er gewoon te leuk uit… ik weet we zeker dat jullie het druk krijgen, kan gewoon niet anders, met alle mooie spullen die jullie maken.. ze worden helemaal gek daar…

    En bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog!

    Liefs,
    Kimmie

  2. Ja wat een leuke uitnodiging voor de markt. En je buttons zijn heel erg leuk. Ik hoop dat jullie veel verkopen. groet Petra

  3. wat een heerlijke buttons om te zien echt superleuk! En ja zit met hetzelfde probleem, als ik maar iets verkoop, want om nou mijn hele huis vol te hangen met vogeltjes, vissen en andere beesen, vind ik nou ook weer zo wat hahaha. Al zitten mijn zus en mijn moeder wel iedere keer verlekkerd naar dat alles te kijken, volgens mij hopen die twee dat ik niks kwijt raak hahaha.
    En ziet er mooi uit die flyer!

  4. Hey Nicole!
    Ziet er allemaal weer heel gaaf uit, jij verkoopt heus wel wat hoor!

    eigenlijk wil ik ook wat van je kopen….alleen dan ff op afstand, voor hoeveel ga je ze verkopen? zelfde als webwinkel of iets duurder (zou ik wel snappen, ivm het kraampje…dat kost neem ik aan ook geld).

    Die hele stapel buttons….dan die ene met de boom vol hartjes en die twee egeltjes op een button! zo lief…kan ik die van je kopen?

    Of kan je die op later tijdstip nog eens maken? Heel veel suc6 op de markt en zo super gaaf die flyer!

    liefs monique

  5. Ze zijn leuk, die met die bomen!!! En oh jee, je hebt er al verkocht, zie ik 😉 De flyer is mooi hè?! Ik zal hem ook gauw op mijn blog zetten!! Ik heb er zo’n zin in!!! knuf, Nancy

  6. oh die markt is gewoon een obsessie aan het worden hahaha, hier een zooi vogeltjes weer gemaakt, oh wat een verslaving! Al nam zulslief er gisteren wel weer twee mee, dus dat schoot lekker op hahaha

Geef een reactie

