Papieren zakjes

In oktober sta ik met mijn spulletjes op een Kunstmarkt. Ik ben al druk bezig met het maken van leuke spulletjes. Hopelijk verkoop ik ook wat en dan moeten die spulletjes natuurlijk ingepakt worden. Dus ben ik aan de slag gegaan met inpakpapier, visitekaartjes en mijn naaimachine.

Ik heb papieren stroken gesneden, dubbelgevouwen en de naden vastgenaaid, waarbij ik gelijk een visitekaartje heb vastgenaaid.

Zo heb je unieke zakjes!

En wanneer je supersnel zakjes wilt opleuken, niet je gewoon een visitekaartje aan een bestaand zakje vast:

Ik denk dat ik er nog meer ga maken, want het is erg leuk om te doen! En stiekem hoop ik natuurlijk dat ik ze allemaal nodig zal hebben op de kunstmarkt. 😉 Sowieso heb ik nog wat grotere zakjes nodig, voor mijn haaksels en stoffen spulletjes.

En dan tot slot nog een foto van mijn nieuwe ketting. 😀 Een button van Wollie (ook hiervoor heb ik een visitekaartje gebruikt) met knoopjes aan een ketting:

Ook een buttonketting winnen? Doe dan mee met de blogverloting van twee berichtjes hieronder!

6 reacties op “Papieren zakjes

  1. Ik wil wel meeloten. Zakjes maak ik ook voor mijzelf. Voor de wereldwinkel waar ik vrijwilligster ben maak ik zakjes van posters. Heel apart en leuk.

  2. Vind de zakjes erg leuk! Alleen daarom zouden de mensen al wat moeten kopen hahaha… Je ketting is ook superdepuper!

  3. Slim om je visitekaartje eraan vast te naaien, ze waaien niet weg op je kraampje, je raakt ze als klant minder snel kwijt in je tas en het ziet er geweldig uit!

  4. oh wat een goed idee zeg, hoop dat je niet erg vind dat ik dit van je gaat lenen! Had al iets in mijn hoofd van papieren zakjes om die te gaan stempelen, maar leek me weer zo’n rommeltje worden! En heb nog steeds geen visitekaartjes, wel gekeken op die website die je had door gegeven, maar weet niet goed wat ik erop moet zetten aangezien ik nog steeds geen webshop heb, ja ben zo’n tut wat dat betreft hihi

  5. Je zakjes zijn leuk geworden!!! Wat een goed idee om ze dicht te naaien! die van mij, die gelijmd zijn, bleven toch niet helemaal goed zitten! Nu nog nieuwe kaartjes.. of toch nog maar even niet.. 😉

  6. Wat een leuke blog heb je zeg! Ik heb even gekeken en wil je graag volgen, groetjes, Anita

Geef een reactie

