Bloemig kussentje gehaakt

Valt het jullie ook op dat ik helemaal into het haken ben? Ik heb zelfs geen tijd meer om met stofjes te spelen, haha… 😉
Het nieuwste projectje is een bloemig gehaakt kussentje, formaatje mini.

Ik las erover op haar blog. Je kunt hier een patroontje vinden, hoewel ik die van mij iets anders heb gemaakt.
Ik heb Lyric Puppets katoen gebruikt en haaknaald 6,5. Lekker groot dus, dat haakt zo lekker los. En ik ben helemaal weg van de haaknaald. 😉

Het kussentje is ongeveer 20 cm. in doorsnee, dus te klein om in de stoel te leggen. Maar je kunt er natuurlijk ook iets leuks op presenteren. 😉

11 reacties op “Bloemig kussentje gehaakt

  1. Wat super leuk. Wat jammer dat het een engels patroon is. Maar ik ga mijn best eens doen.

  2. Weer erg leuk geworden! T & T zullen daar wel veel gebruik van maken, lijkt me…ze passen zo mooi in de bloem!

Geef een reactie

