Kettinkjes en uitslag blogverloting

Allemaal heel ergbedankt voor het meedoen aan de sleutelhangersblogverloting, ik vind het altijd erg leuk om jullie reacties te lezen!

Natuurlijk had ik voor mezelf ook een sleutelhanger gemaakt met Nijlschaap erop, maar toen kwam ik erachter dat ik geen plaats meer had aan mijn sleutelbos.
Dus heb ik de hem maar omgetoverd in een ketting…

En dat vond ik zo leuk dat ik er nog een paar heb gemaakt…

Dus, mocht je nou niet winnen, de sleutelhanger en kettinkjes staan ook op nicx.nl. πŸ˜‰
(Enne, de korting van 20% met code nicollie geldt nog steeds πŸ˜‰ ).

Okee, en dan nu de winnaars…
De sleutelhanger met Nijlpaard is gewonnen door Sofie Parmentier!
En die met Trippel & Trappel door Flavie Stikkemie!
Gefeliciteerd dames! Ik hoop dat jullie er blij mee zijn!
Mailen jullie me je adres?

6 reacties op “Kettinkjes en uitslag blogverloting

  1. mercie voor je berichtje op mijn blog.

    Proficiat aan de winnaars πŸ˜‰

    heel prachtige kettingen, mooi

Geef een reactie

