Labeldoekje

Voor mijn liefste nichtje (ik heb er maar één, maar toch 😉 ) heb ik een labeldoekje gemaakt en voor haar mama een bijpassend zakdoekjeshoudertje:

Ze was er helemaal blij mee en begon gelijk te sabbelen op de lintjes (nichtje dus he 😉 ).
Vooral het Nicollielintje was favoriet. Tsja, wat kan ik zeggen… ze heeft nu al een goede smaak, haha…

Enne, je kunt meedoen met de blogverloting van twee berichtjes hieronder… morgen maak ik de winnaars bekend!

7 reacties op “Labeldoekje

  1. ze vind hem echt geweldig… de lintjes zijn het ook helemaal… en het doekje moet regelmatig appart gelegd worden zodat het even kan drogen ;)… dit was dus een super goed kadoo…. thanks..

    groetjes

Geef een reactie

