Schoudertas zoals wolletjestas

Zo af en toe krijg ik de kriebels en wil ik een nieuwe tas kopen.
Om er dan na een hele avond surfen achter te komen dat ik geen geschikte kandidaat gevonden heb.
En dan in bed bedenken hoe je zelf een tas gaat maken, stap voor stap een patroon bedenken, om dan de volgende dag een compleet andere tas te maken. (Klinkt dat bekend?)

Nog steeds zijn de stofjes van de wolletjestas favoriet, dus de keuze was makkelijk.
Het patroon van de wolletjestas ook (eigenlijk is de hele wolletjestas favoriet, inclusief de inhoud – wolletjes natuurlijk ๐Ÿ˜‰ ), maar ik wilde graag een schoudertas met een rits en zonder korte hengsels.
Dus heb ik het patroon aangepast en dit is hem geworden:

Ik ben er eigenlijk best wel een beetje trots op *bloos* en heel blij mee, zo goed als hij gelukt is. Ik ben er dan ook bijna vier uurtjes mee bezig geweest.
Vooral het ritsgedeelte is wonderbaarlijk goed gelukt!

En aan de binnenkant dezelfde stof als in de vorige schoudertas, jullie weten al waarom. ๐Ÿ˜‰
Inclusief een rits met groot vak en een zakje mรฉt labeltje. Aan de buitenkant zitten ook zes vakjes (gescheiden door de roze banden).

Nou, ik ben zoals gewoonlijk weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Enne, je kunt nog tot en met woensdag meedoen met de blogverloting van hieronder. ๐Ÿ˜€

11 reacties op “Schoudertas zoals wolletjestas

  1. Ja deze tas is heel goed gelukt. Heel professioneel ook.
    En de kleuren zijn natuurlijk goed voor een rozefan als ik.
    Ik vind het ook wel leuk om mee te doen met de verloting.
    Ik ben ook een enorme fan van het nijlschaap.
    Dus, dan weet je vast welke sleutelhanger ik leuk vind.
    groetjes Petra

  2. Oh, wat is hij leuk geworden. Ik had je vorige tas nog nooit gezien, was toen denk ik nog geen volger van je blog, maar ik heb inmiddels wel alles even nagelezen natuurlijk….
    Ik vind hem super handig en heel erg leuk, enne….vriendlief heeft een leuk smaak qua stof, al vind ik je stofje van deze tas https://nicollie.wordpress.com/2011/04/26/schoudertas/ ook wel heeeeel erg leuk!
    Als ik toch ooit weer eens een naaimachine had…… ๐Ÿ˜‰

  3. Hij is echt super!! Vaak zijn tassen heel leuk, maar niet handig of andersom. Heerlijk toch als je zelf kan maken wat je in gedachte hebt! Trots op jou!

    Lfs, Lies

  4. Hij is leuk!!!
    Ik wil eigenlijk ook een nieuwe tas, maar kan er geen vinden. Manlief stelde voor om een wolletjestas, maar dan groter te maken. Great minds ….. hihihihi

Geef een reactie

