Things to do met visitekaartjes *blogverloting*

Ik word altijd geïnspireerd door nieuwe visitekaartjes. 😀
(Ik heb expres op de voorkant van de visitekaartjes geen “reclame” gezet, dus het zijn eigenlijk ook gewoon leuke kaartjes die je voor van alles en nog nicx kunt gebruiken).
Dus haakte ik er een hoesje voor:

Ik maakte er sleutelhangers van:

En ik plakte ze op matchbookjes:

 

Na al dit leuks wordt het wel weer eens tijd voor een nieuwe blogverloting. 😉 Vind ik dan. Ik hoop jullie ook, dus kom maar op met die reacties!
Ik verloot twee sleutelhangers, gemaakt met mijn nieuwe visitekaartjes.
1 met Nijlschaap en 1 met Trippel & Trappel erop. En een leuk Nicollielintje eraan. 🙂

Om mee te doen, hoef je alleen maar een berichtje achter te laten. Liefst een gezellig berichtje. Ik vind het namelijk altijd zo leuk om jullie reacties te lezen!
Dat je niet denkt dat ik die sleutelhangers belangeloos verloot, nee… ik wil er leuke reacties voor terug! Ha! 😉
Laat ook even weten welke van de twee je wilt winnen (en waarom).
Op woensdag 3 augustus maak ik de winnaars bekend.
Enjoy!

30 reacties op “Things to do met visitekaartjes *blogverloting*

  1. Oei wat leuk! Ik vind die met het Nijlschaap erg leuk, die is wat vrolijker qua kleur en daar hou ik wel van. Groetjes!

  2. Ha, leuk! een blogverloting!
    Natuurlijk zijn de door jou gemaakte spulletjes weer erg leuk geworden..

    tja, je zult er misschien van naast je schoenen gaan lopen (dat risico moeten we maar nemen) maar tot nu toe heb ik nog nooit iets gezien dat NIET leuk was…;-)

    Hoewel ik een vreselijk grote fan ben van T&T kies ik dit keer voor nijlschaap voor het geval ik de lucky winner zou zijn.

  3. leuk weer zo’n verloting, doe er graag aan mee! Je hebt altijd van die leuke spulletjes.
    Ik vind ze allebei erg leuk!!
    (als ik win mag je dus zelf kiezen!! Ook leuk toch?)

  4. Wauw! Leuk weer zo’n verloting!
    Wat een schattig nijlschaap heb je gemaakt!
    Word er helemaal vrolijk van!
    Ik doe graag mee!
    Tot gauw!

    Madeliefste

  5. De laatste tijd doe ik niet vaak meer mee aan give-aways of blogverlotingen, maar deze sleutelhanger vind ik wel leuk om aan mijn sleutels voor school te hangen. Eigenlijk vind ik ze allebei heel erg leuk. Misschien die van T&T net iets leuker omdat er ook zo lapjes stof enzo opstaan. Ondanks dat je onlangs vroeg aan je lezers of er verandering mocht komen in je werkjes, vind ik het toch fijn dat je aan je eigen stijl trouw blijft. Je kan meteen zien dat jij iets gemaakt hebt. Hopelijk loopt je winkeltje ook een beetje vlot. Je naamlintjes zijn alvast leuk en duidelijk!

  6. Ik ben best jaloers op jou hoor!!
    Het is net of jou inspiratie nooit op is 😉
    En natuurlijk maak ik graag kans op een sleutelhanger en dan het liefst met Trippel en Trappel. Ze hebben al zoveel avonturen beleefd, dat ik hun ‘sleutelhanger-hanger’ ook nog wat avonturen gun 🙂

    Groetjes Thea

  7. Hoi Nicole

    Wat een leuk idee zeg,en.het ziet er allemaal geweldig, uit!
    Lijkt me ook super leuk om een sleutelhanger te winnen,want die zijn altijd handig,en hoe je ze gemaakt.hebt

  8. dan ga ik hier maar even verder,drukte te snel op publiceren met mijn telefoon.Wilde zeggen dat hoe je ze gemaakt heb,ik al helemaal vrolijk wordt van de kleurtjes die erin zitten.
    En het is eigenlijk altijd wel leuk om jou creaties te zien!!

    XXX Kim

  9. Iedere keer zit ik al kwijlend naar je nieuwe spulletjes te kijken.
    Trippel & trappel hebben inmiddels al hun intrek bij mij in huis genomen, net als nog wat andere spulletjes 😀
    Nu kom je met het nijlschaap en die is zooooooooooooo cuteeeeeee.
    Net als je visitekaartjes en je matchbookjes.
    Moeilijk kiezen voor de blogverloting….Trippel & Trappel of Nijlschaap.
    Ik ga voor Nijlschaap maar Trippel & Trappel zijn hier ook weer welkom hoor!

    Ga vooral zo door met je leuke spulletjes!

  10. haai haai..

    ik lees je blogs nog niet zo lang…
    maar geweldig.. zo crea je ben..
    erg leuk ook weer deze sleutelhanger..
    ik doe mee want zo sleutelhanger… past nog wel aan m’n bos
    ik ga voor de schaap .. zo leuk..
    succes… gr hb

  11. Ik vind je blog gewoon super. En de schaap/nijlpaard ook geweldig. ik vind gewoon alles super wat je maak, En ik veel inspiratie van je krijgt.
    ik heb de druk knopen ook besteld bij ebay. Bedankt nog voor de tip. En de kaartjes vind ik zo schattig. O ja vergeet ik bijna dat ik ook nog mee wil doen met de verloting 😉 Ik wil graag gaan voor de nijlpaar/schaap. knuf kris

  12. Ik doe ook erg graag mee. En ik vind beide sleutelhangers leuk, voor mijn meisje (2) die bijna op haar fietsje kan rijden (en waar aan het sleuteltje toch een sleutelhanger moet zitten hè).
    Ik vind je blog leuk vanwege al die heerlijke kleurtjes. Bovendien word ik geïnspireerd door mensen van alles zelf maken.
    Groetjes Hannie

  13. Ik doe graag mee met de blogverloting en dan het liefst de nijlschaap. Ik wordt al vrolijk door er alleen maar naar te kijken. Hoop hoop hoop.

    groetjes Helen

  14. ik ben een fan van trippel en trappel !
    Ze maken me vrolijk !
    Dus doe ik graag mee voor een sleutelhanger met hen er op;)

  15. Altijd leuk om je nieuwe creaties te zien, leuk wat je allemaal kunt doen met die visitekaartjes 🙂
    Ik doe ook graag mee hoor 🙂

  16. ik vind die met het schaapken de mooiste!waar jij al die ideetjes uithaalt?????alweer iets heel moois gedaan,ik blijf fan van jouw blog!!!!

  17. Wat een leukertjes weer! Hoe werk je die sleutelhangers zo mooi af? Die glanslaag bedoel ik? Mocht ik tot de gelukkigen behoren, dan wil ik wel graag Nijlschaap, maar T&T zijn ook leuk!

  18. Echt, echt, echt leuk…Het hoesje voor de vistitekaartjes ook 🙂
    (er kan wellicht ook een lipstick in?) Ik ben helemaal weg van Nijltje….LOVE IT

  19. Ohhhhhhhhh, dat Nijlschaapje zou dé beste maatjes worden met ons Fientje en Marieke (de twee poezen) en die worden hier héél hard verwend. Dus wees maar zeker dat het Nijlschaapje ook bij ons een zeer warm nest zou krijgen!!!!

  20. Ik wordt dit jaar oma van een tweeling, dus ik hoop op jouw blog nog wat speelgoedideetjes te kunnen vinden…..zodat ik mijn kleinkids kan verblijden als ze bij me komen spelen….en/of om hen thuis te verrassen met nieuwe kadootjes! Ik heb vroeger heel veel genaaid, geknutselt, gehaakt, gebreid etc…..dat ga ik dus weer oppakken!

    Dank je wel voor je telkens terugkerende inspiratie…..straks na mijn vakantie ga ik in de avonduurtjes aan de slag! En ik blijf je volgen als een paparazzi……ha,ha Liefs van een tweelingmoeder en tweelingoma Annemiek

  21. Eén kaars kan duizenden andere kaarsen aansteken zonder haar levensduur te verkorten.

    Ik denk Nicole, dat jij die 1e kaars bent en je steekt ons allemaal aan!!

    Groetjes
    Sofie

    (je weet dat ik stapelzot ben van je spulletjes)

  22. Dus het zijn helemaal geen visitekaartjes. He zijn gewoon leuke kaartjes hihihi
    Je hebt er weer leuke dingen mee gemaakt!

  23. Tja … ik kan ook eigenlijk niet met vakantie gaan ! Want je bent gewoon doorgegaan met posten. Hmmmmm.
    (En nu even eerlijk:) Ik ben alweer helemaal blij geworden van je blog, Nicole, en ook helemaal verliefd op het nijlschaap.
    O, en je nieuwe banner vind ik erg leuk. En ook alle andere dingen die je gemaakt hebt!
    Knuf terug,
    Corriejanne

  24. Dat leuke roze nijlschaapje past helemaal in mijn collectie geluks knuffeljes maar trippel en trappel mogen ook komen logeren, want die zijn echt te gék en je kan er steeds mee lachen, tussen haakjes zijn het zusjes of broertjes of is het een echtpaar ?

    Groetjes uit Belgium

  25. Hoi hoi,

    Ik zou ook graag mee willen doen, dit is de eerste keer dat ik aan een blogverloting mee doe, dus wie weet brengt het mij een beetje geluk… ik vind dat nijlschaap in 1 woord Fantastisch… echt geniaal.. lol.. het is echt een poepie…
    Ik ben sinds kort ook lid van je forum, en heb al wat swaps achter de rug.. ik vind het heerlijk om al die pakketjes samen te stellen.. en hoop er nog veel te mogen maken..
    Je maakt echt zulke leuke dingen, en elke keer weer wat nieuws.. ik ben een beginner met alles, maar ik hoop dat ik veel van jou en de andere kan leren…
    Liefs,
    Kimmie

  26. Pingback: Granny square kussen voor de buuf en Nicollie-visitekaartjes « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

