Nijlschaap II

Gisteren heb ik eindelijk (na wat aandringen van deze of gene 😉 ) het tweede nijlschaap afgehaakt.
Meet Tilly:

Ze houdt van roze koeken en ranja, dat kun je wel zien. 😀
En een fotootje samen met Nijlschaap I (Wollie):

Vandaag gaat Tilly op reis naar haar adoptiemam. 😉

En dan kreeg ik gisteren ook nog de nieuwe visitekaartjes in de bus, is dat niet snel!
Tadaa:

Ook bij deze kaartjes vind ik het leuk om de hoekjespons erop los te laten. 😀

11 reacties op “Nijlschaap II

  1. Wat vervelend, die klanten die je op zitten te naaien! haha.
    Tilly, er staat al een lekker bedje voor je klaar!
    Hoop dat de postbode voorzichtig met je doet. 🙂

    De visitekaartjes zien er ook weer super uit, vooral met afgeronde hoekjes natuurlijk, 🙂

    Lfs, Lies

  2. Leuk horm, die ronde hoekjes aan je kaartjes.. maken ze net een beetje specialer ;-))
    en wat een lief schaapje, die Tilly! Ik weet zeker dat Tilly zeer aangenaam gezelschap zal zijn.
    de term nijlschaap vind ik trouwens wel heel leuk ! wie heeft hem bedacht? of heb ik ergens iets gemist?

  3. o, mijn toetsenbord doet rare dingen tegenwoordig; de o wil niet zoals ik dat wil!

  4. allereerst zijn je kaartje superleuk geworden, zou ik de link mogen hebben van waar je ze besteld hebt, kan ik ook ff kwijlen hihi
    En je nijlschapen zijn superrrrrrrrrr! Dat haken krijg ik maar niet voor elkaar, ben na een paar steekjes iedere keer de weg kwijt grrrr, hou het wel bij mijn etuitjes hihi
    En ze houden zeker ook heel veel van suikerspinnen?

  5. Wat een lieverd, die Tilly! Ik kreeg m’n kaartjes gisteren ook al! Had als verzendtermijn de langzaamste optie ingesteld, maar had ze binnen een week!

Geef een reactie

