Nieuwe banner

Tsja, als je dan toch bezig bent… ๐Ÿ˜‰ Ik heb voor Nicx.nl een nieuwe banner gemaakt en die past natuurlijk ook mooi boven mijn blog.

Dit is de oude:

En dit is de nieuwe:

En bij een nieuwe site horen natuurlijk ook nieuwe visitekaartjes:

(Boven de voorkant en onder de achterkant).
Gisteren besteld en nu al verzonden, ik kan niet wachten tot ze hier zijn!
Mocht iemand nou een stapeltje willen om reclame te maken, dan hoor ik het graag! ๐Ÿ˜‰ hihi…
En verder ben ik natuurlijk weer benieuwd naar jullie reacties. ๐Ÿ˜€

9 reacties op “Nieuwe banner

  1. Ik had gisteren je nieuwe banner al gezien en hij viel gelijk op! Dus hij werkt!
    Succes!

    Groet Nicolle
    Letsmakeitpersonal.nl

  2. Pingback: Nicollie.nl – Freubelweb – *Blogverloting* « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

