Shopje geopend!

Nicx.nl is weer up and running! 😀

Met handgemaakte spulletjes, zoals tassen, portemonneetjes, kettinkjes, buttons en binnenkort nóg meer moois!

Ik zou het leuk vinden als jullie eens een kijkje willen nemen! En ik ben, zoals gewoonlijk, benieuwd wat jullie ervan vinden. 😀

Deze nieuwe spulletjes staan er ook al in:

Etui:

Paddenstoelenspeldenkussentje:

Visitekaartjesmapje:

En nog een:

En een mandje:

Enne, alle bloglezers krijgen 20% korting op alle spulletjes! Voer de code “nicollie” (zonder aanhalingstekens) in in het kortingscodeveld van het winkelwagentje.

 

11 reacties op “Shopje geopend!

  1. Hoi Nicole,

    Ik heb even in je shopje gekeken. Allereerst van harte dat hij (weer?) open is.
    Ik vind het er heel verzorgd uit zien. Een overzichtelijke site met heel leuke spulletjes.
    Ik ben vooral enthousiast over je buttons. Die vind ik echt super leuk!!

    Succes ermee! En mocht ik wat nodig hebben, weet ik je te vinden.

    Groetjes,
    Rachel

  2. Flieft op schaap!! En verder ben ik natuurlijk altijd blij met welk winkeltje van jou dan ook!

    Lfs, Lies

    PS. lees net opTwitter dat je 4 dagen gelezen hebt… Zo komt dat schaap natuurlijk niet af! 😉

  3. ben een kijkje gaan nemen,wat ziet dat er allemaal goed uit!zeer overzichtelijk,mooie foto’s,er zal wel veel werk ingekropen zijn om zoiets moois te maken!!!proficiat!!!

Geef een reactie

