Granny Square Kussen II

Het tweede granny squarekussen is af! Het gehaakte gedeelte lag al een tijdje klaar om op een kussenhoes vastgemaakt te worden. En toen ik bij de Ikea stof kocht die toevallig precies bij de kleurtjes wol past, was de hoes snel gemaakt.

Ik ben helemaal weg van de kleurtjes! Binnenkort nóg een granny squarekussen? 😉

11 reacties op “Granny Square Kussen II

  1. Leukleukleukleuk!!!!!! Zoiets ga ik binnenkort ook maken in Simo’s kleurtjes!!!!!!!!! Lijkt me errug leuk!!!!

  2. Het zijn ook precies mijn kleuren.
    Hij is schitterend gewoon.

    Groetjes marion

  3. De stof is ècht exact het kleurtje! Mooi geworden hoor. Granny squares haken zo lekker weg, elke dag een aantal en je hebt in een wip een hele stapel!

    Groetjes, Collie

  4. super leuk
    Weet je nog een makkelijk patroon om dit te maken?
    ik wil het ook eens proberen maar weet niet hoe het moet

  5. Oh, wat heerlijk retro? “Vroeger” toen ik nog jong en strak was (een jaar of 14 dus), toen was dit helemaal hip! En dan in oranje en bruin enzo. Dan haakte je er volgens mij zelfs vestjes van. De hele school liep met vestjes, tassen en wat je al niet meer kon verzinnen met deze gehaakte vierkantjes. Alleen nooit geweten dat ze granny squares heetten. Maar dat komt natuurlijk omdat ik nu inmiddels oma ben en toen nog niet, haha!!!

  6. Pingback: Gehaakt uiltje « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

