Nog twee tasjes

Want ze zijn zo leuk om te maken!

Een van Hello Kittystof, met vilten zakje, naamlabeltje en kam snap als sluiting:

En een met grijze bloemetjesstof van de Ikea en aan de binnenkant een lila stofje uit Parijs, met wederom een vilten zakje (ze bevallen goed, die makkelijke zakjes 😉 ), een naamlabel (ofcourse!) en een snapperdesnapsluiting:

Aan de buitenkant nog een extra kam snap, niet als sluiting, maar als klik-hier-een-bloemetje-in-de-kleur-die-je-wilt. Met 3 losse vilten bloemetjes:

En dan nog een nieuwtje… want jullie zullen wel denken: Wat moet ze nou met drie! van die tasjes?!
Ze zijn ook niet voor mezelf, maar voor de verkoop. 🙂 Binnenkort open ik Nicx.nl, waar al mijn zelfgemaakte spulletjes te koop zullen zijn (behalve de spulletjes die ik voor mezelf maak natuurlijk 😉 ). En mocht ik ze daar niet verkopen, dan sta ik in oktober op een kunstmarkt, waarvoor ik natuurlijk ook voorraad moet hebben. 😀

Ik deel samen met twee vriendinnetjes (één per dag 😉 ) een kraampje op de kunstmarkt. Gezellig! En gisteren vroeg mijn favoriete scrapbookwinkeltje of ik op hun craftmarkt wilde staan (wat een eer he, om gevraagd te worden!), maar helaas valt dat samen met de kunstmarkt.

Zo, jullie zijn weer op de hoogte. 😉 Laat je me weten wat je mening is? Over de tasjes, mijn binnenkort-te-openen-site, de kunstmarkt, of bijvoorbeeld het weer. Wat je wilt. 😉

10 reacties op “Nog twee tasjes

  1. Wat een geweldige tasjes!
    en wat leuk, die kunstmarkt. Waar is die? misschien kan ik dan eens komen kijken ;-))

    en natuurlijk zijn we heel blij als je straks je webwinkeltje hebt geopend! Zijn T & T niet jaloers???

    Hele fijne dag verder!
    Gertie

  2. Ik denk dat je nieuwe winkeltje zo weer leeg is. 🙂
    Heel veel succes ik vind het een goed plan, en de tasjes zijn weer super! Leuk die stofjes van Ikea!
    Lfs, Lies

  3. Waar is die kunstmarkt? Ik zou je best wel eens in het echie willen zien. Ik heb zomaar het gevoel dat ik best een kwartiertje zou kunnen kwebbelen (en giechelen) met jou!

  4. wat een leuke tasjes zeg!
    welk partroontje heb je hiervoor gebruikt?
    en een winkeltje openen dat is een hele onderneming.
    sucsses ermee.
    liefs,
    kimberley

  5. Je tasjes zijn weer super leuk geworden! En wat leuk dat je een .nl site gaat openen. Hoop voor je dat de verkoop goed gaat! En wat een leuke eer dat je bent gevraagd =0)

  6. een nieuwe site? wat gaaf joh en een kunstmarkt? Welke waar hoe wat? En ja kreeg gisteren een mail van de scrapheap, ik ga er zeker even naar toe, maar wil dan ook wel die kunstmarkt bezoeken als het niet te ver is, leuk!

Geef een reactie

