*Eline’s stofje* Tasje

Hehe, de inspiratie is weer terug! Komt vast door allerlei nieuwe stofjes die ik heb gekocht. Tsja, soms móet je er wat voor overhebben om inspiratie te krijgen. 😉

Ik heb een nieuw, stevig roze stofje van de Ikea gecombineerd met een stofje van Eline. Met daaraan toegevoegd een knoopje, wat vilt, een snapperdesnap kam snap en een nieuw labeltje. *blij*

Hij is met hetzelfde patroon (eigenlijk zonder patroon, want zelf verzonnen, maar met dezelfde afmetingen (ong. 30×30 cm.)) gemaakt als het tasje van het berichtje hieronder.

Foto van de details:

Met het labeltje op een vilten zakje (lekker makkelijk om te maken, want vilt hoef je niet af te werken 😉 ), de knoop op een vilten rondje op een rondje stof en de snapperdesnap.

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Make my day and leave a comment! 😉

10 reacties op “*Eline’s stofje* Tasje

  1. Leuke ruime tas!! Die snaps moet ik toch ook eens bekijken, die dingen lijken me wel héél handig.

    O, dat is goed om te onthouden. Ik heb ook 3 tassen staan om in elkaar te zetten. En de dames willen ook kleine vakjes… dus vilt…. is wel héél erg handig dan!!

    Groetjes, Collie

  2. oh lekker fris en fruitig zeg, heel leuk geworden en ja ben ook zo dol op vilt vanwege het lage afwerkingsniveau hihi

  3. Wat een erg leuke tas heb je gemaakt!! Inderdaad, fijn dat je inspiratie weer terug is!

  4. Vind ‘m ontzettend leuk geworden. Het vilt is inderdaad erg makkelijk, daarom werk ik er ook veel mee. De kleuren zijn heerlijk zomers!

  5. Schattige tas en leuke details 🙂 In jouw kleur ook 😀
    Volgens mij heb jij best veel keuze tassen als je op stap gaat 🙂

  6. Super mooi! Leuk ook met zo’n eigen label erin. Denk dat ik binnenkort ook maar aan de kam snaps moet..

Geef een reactie

